Aplicatii — January 31, 2016 at 9:08 pm

Aplicatia de mobil MyAccount: prima aplicatie pentru toate serviciile de comunicare, fixe si mobile

by

myaccount_fix_mobilÎncepând din luna februarie, aplicația de mobil MyAccount dezvoltată de Telekom Romania este disponibilă şi pentru clienţii de servicii fixe. MyAccount este singura aplicaţie de acest tip din România dar şi din grupul Deutsche Telekom care oferă acces integrat la servicii fixe şi mobil.

Prin aplicaţia MyAccount, clienţii au acces, cu acelaşi cont, la toate serviciile lor Telekom (voce, internet, divertisment) şi la toate informaţiile necesare legate de facturi. Astfel, utilizatorii pot consulta lista serviciilor active, pot vizualiza istoricul facturilor şi al plăţilor, pot plăti noua factură şi îşi pot configura serviciul de factură electronic, indiferent dacă sunt clienţi de servicii fixe, mobile sau de servicii integrate fix-mobil.

Până acum, accesul intregrat la serviciile fixe şi mobile era posibil doar prin intermediul versiunii de desktop a MyAccount.

„Accesul şi la serviciile fixe prin intermediul aplicaţiei MyAccount a fost cea mai cerută funcţionalitate de către utilizatori în comentariile postate pe Google Play şi iOS. Ne bucurăm să venim în întâmpinarea nevoilor clienţilor noştri și ne dorim ca utilizatorii să se implice în continuare, să ne transmită ideile şi preferinţele lor, astfel încât să putem dezvolta împreună servicii eficiente şi aplicaţii de succes. Aşa am îmbunătățit MyAccount şi ne propunem să ducem tot mai departe această platformă, până la excelenţă”
, declară Olaf Lausen, Chief of Staff şi Director Dezvoltarea Afacerii pentru grupul Telekom Romania.

Aplicaţia de mobil MyAccount a fost lansată inițial în decembrie 2014, când era disponibilă pentru clienţii de servicii mobile – atât pentru abonați, cât și pentru clienții de cartelă preplătită. Noul MyAccount, care include şi serviciile fixe, face parte din strategia Telekom de a deveni operatorul integrat numărul 1 din România.