Big Data&Analytics — February 2, 2016 at 7:24 pm

Forrester Research a desemnat IBM liderul Big Data Streaming Analytics

by

ibmForrester Research a recunoscut IBM ca lider Big Data Streaming Analytics, menționând faptul că IBM a înregistrat cea mai ridicata performanță și scalabilitate. De asemenea, Forrester a recunoscut investițiile semnificative ale companiei în cercetare.
Generarea de perspective din volumele mari de date, în timp real, continuă să rămână o prioritate pentru organizațiile care doresc să transforme afacerea. Datele studiului Forrester au arătat o creștere de 66% a companiilor care utilizează streaming analytics, în ultimii doi ani.

Raportul, “The Forrester Wave™: Big Data Streaming Analytics Platforms, Q3 2014″, evaluează șapte furnizori comerciali de soluții big data streaming analytics pentru a analiza starea pieței big data streaming analytics. Raportul a constatat că big data streaming analytics permite organizațiilor să “vizualizeze activitatea companiilor în timp real, să detecteze situații de urgență și să automatizeze acțiunile imediate”.

Dintre cei șapte furnizori evaluați, “IBM a înregistrat cea mai ridicata performanță și scalabilitate”. Raportul notează că “IBM InfoSphere Stream este un element industrial esențial” și că “are instrumente de procesare a fluxurilor și instrumente de dezvoltare care pot răspunde eficient situațiilor concrete”. De asemenea, sunt amintite și “investițiile semnificative ale IBM în domeniul cercetării”.

Statutul IBM de lider al pieței big data streaming analytics se bazează pe evaluarea software-ului InfoSphere Streams. Dezvoltat de IBM Research, InfoSphere Streams parcurge rapid și analizează volumele mari de date și varietățile de fluxuri de date din mii de surse pentru a ajuta la îmbunătățirea perspectivelor de afaceri și a celor decizionale, permițând analize predictive și cognitive. Tehnologia poate procesa milioane de mesaje pe secundă.

Capabilitățile IBM Big Data și Analytics ajută la susținerea transformării în domenii precum cel energetic, financiar, sănătate și telecomunicații, în timp ce executivii C-suite – inclusiv CMOs, CFOs și CHROs din industrii utilizează IBM analytics pentru a furniza rezultate de business mai bune.