Big Data&Analytics — February 2, 2016 at 8:03 pm

Primele servicii de Cloud cu Twitter incorporat

by

IBM și Twitter au anunțat disponibilitatea primelor servicii de date în Cloud din industrie care permit profesioniștilor din domeniul afacerilor și dezvoltatorilor să extragă perspective de afaceri din datele de pe Twitter. Cu peste 100 de clienți implicați anticipat, parteneriatul global dintre IBM și Twitter ajută deja clienții Enterprise să utilizeze date sociale în deciziile de afaceri.

ibm-twitter

Twitter este o sursă de date unică în lume. Este o platformă în timp real, publică, conversațională și de informații globale unde oameni din întreaga lume vorbesc despre orice subiect imaginabil.
Dar pentru ca profesioniștii din domeniul afacerilor să poată face mai mult decât monitorizare sociala – să poată să utilizeze datele furnizate de Twitter pentru a se informa în luarea celor mai importante decizii ale companiei lor – ei trebuie mai întâi să izoleze informațiile esențiale de zgomotul de fond. IBM face acest lucru prin analizarea datelor înregistrate de Twitter în combinație cu milioane de alte date din cadrul sectoarelor publice și de business – precum prognoza vremii, informații despre vânzări și statistici despre inventarul produsului – pentru a descoperi corelații importante ce pot conduce la perspective mult mai abordabile.

“O mare parte din procesul decizional de afaceri se bazează pe date interne cum ar fi vânzările, promovarea și inventarul. Acum, cu datele înregistrate de Twitter, feedback-ul clienților poate fi ușor incorporat în procesul decizional,” declară Chris Moody, Vice Președinte al Data Strategy, Twitter. “Capabilitățile unice ale IBM pot ajuta companiile să profite de aceste date valoroase și ne așteptăm să vedem o cerere rapidă în comerț, telecomunicații, finanțe și multe alte domenii.”

Noile servicii IBM de analiza în mediul Cloud vor ajuta companiile și dezvoltatorii pentru:
Crearea de aplicații ce incorporează date provenite din rețelele sociale: Dezvoltatorii și antreprenorii pot căuta rapid apoi extrage conținutul dens Twitter și pot acumula perspective prin intermediul serviciului IBM Insights pentru Twitter din cadrul platformei Bluemix.

Fuzionarea soluțiilor de analiză sofisticate și predictive împreună cu datele furnizate de Twitter: Prin automatizarea practicilor de selecție, organizarea și administrarea datelor, soluțiilor de analiză predictivă și prin intermediul exprimării vizuale, Watson Analytics poate să ofere profesioniștilor în domeniul afacerilor abilitatea de a incorpora imediat date provenite de la Twitter, în orice proiect, pentru identificarea și explicarea modelelor și relațiilor ascunse în scopul înțelegerii recurenței și eventuala predicție a unor evenimente viitoare.

O mai ușoară analiză a datelor furnizate de Twitter: Cu configurații ale unui grup ales al platformei BigInsights din mediul Cloud pre-configurat cu acces la conținutul Twitter, clienții pot fuziona datele oferite de Twitter cu oferta IBM Enterprise Hadoop-as-a-Service, de asemenea disponibilă prin intermediul platformei IBM Bluemix.

Peste 4.000 de experți IBM au acum acces la conținutul Twitter și sunt calificați pentru a optimiza aceste date cu capabilitățile de analiză provenite din cadrul soluțiilor IBM din industrie și serviciilor bazate pe soluții Cloud.

Noile perspective sociale oferite de IBM și Twitter conduc la un proces decizional mai bun
IBM și Twitter oferă companiilor un avantaj fără precedent pentru a împuternici deciziile de business prin fuzionarea viziunii de ansamblu unice oferite de Twitter asupra discuțiilor și tendințelor sociale, împreună cu puterea analitică incomparabilă a celor de la IBM de a crea perspective abordabile pentru cei care sunt responsabili cu luarea deciziilor de business.

“Parteneriatul fără precedent dintre IBM și Twitter ajută companiile să acceseze miliarde de conversații în timp real pentru a lua decizii mai inteligente,” a declarat Glenn Finch, Global Leader of Big Data & Analytics pentru IBM Global Business Services.