Servicii IT — February 5, 2016 at 4:07 pm

Cum vă poate ajuta informatizarea să vă optimizați costurile

by

Tight budgeting. Upright money.Cu sistemul informatic de Management al Mentenanței vă puteți optimiza procesele și reduce costurile legate de mentenanță

Reparaţiile şi întreţinerea echipamentelor vă solicită un consum prea mare de resurse materiale şi financiare? Dacă da, SIVECO Romania vă propune sistemul informatic integrat pentru Managementul Mentenanței, soluţie confirmată de piaţă pentru performanţele ei.

Sistemul oferă suport specialiştilor în mentenanţă pentru optimizarea planificării activitătilor, optimizarea consumurilor, reducerea numărului şi gravităţii căderilor accidentale și reducerea costurilor. Soluția software pentru Managementul Mentenanței este orientată atât spre costuri cât şi spre latura tehnică a mentenanţei, fiind un instrument dedicat inginerilor, tehnicienilor şi celorlalţi artizani ai mentenanţei.

sorin-dimofte_director-vanzari-si-consultanta-informatica“Dacă doriţi ca, cu aceiaşi bani, să faceţi mai multă mentenanţă decât acum sau aceeaşi mentenanţă de acum să o faceţi cu mai puţini bani, dacă v-aţi săturat de cauzele sistematice, dacă reparaţiile accidentale depăşesc ca număr şi valoare celelalte lucrări, dacă folosirea resurselor vă nemulţumeşte, atunci compania dvs. are nevoie de informatizarea integrată a mentenanţei. Fie că ne place sau nu, mentenanţa are la fel de multă nevoie ca şi celelalte domenii ale companiei de calculatoare şi software integrat performant”, spune Sorin Dimofte, Director Vânzări și Consultanță Informatică din cadrul SIVECO Romania.

Practic, sistemul îşi propune să fie un suport informatic pentru specialiştii din mentenanţă astfel încât aceştia să poată obţine, prin corecta organizare a mentenanţei, utilizarea mijloacelor fixe din dotare la parametrii proiectaţi, în condiţii de siguranţă, pe toată durata de viaţă a acestora, fără costuri ridicate. Cu alte cuvinte, să se asigure acea organizare prin care se obţine disponibilitatea maximă a mijloacelor fixe pentru producţie sau servicii, fără însă a consuma resurse financiare exagerate. Sistemul permite companiei să-şi organizeze mentenanţa conform strategiei si organizării dorite; el nu impune o anumita metodă de mentenanţă dar oferă suport pentru cele mai importante metode întâlnite: preventivă/predictivă/proactivă/reactivă.

În plus, sistemul permite şi gestionarea întreţinerii curente, pe perioada dintre două reparaţii, ştiut fiind că o întreţinere corespunzătoare conduce la scăderea facturii reparaţiilor care vor urma.

Prin toate funcţionalităţile oferite sistemul ajută la crearea condiţiilor ca mentenanţa nu doar să consume resurse ci să devină un proces esenţial pentru realizarea produselor şi serviciilor companiei şi obţinerea celor mai bune relaţii cu clienţii săi.

Managementul Mentenanţei este componentă din Sistemul Informatic Integrat SIVECO Applications 2020 şi se integrează nativ cu toate celelalte componente ale acestuia. El poate funcţiona şi în afara acestui sistem, fie de sine stătător, fie integrat cu orice altă soluţie informatică.