Retail / Horeca — February 6, 2016 at 3:40 pm

ERP Transart – cel mai semnificativ release din ultimii ani

by

transart-erpv2Transart anunta disponibilitatea noilor kituri ale aplicatiilor din gama ERP: B-ORG si Neomanager. Dupa mai bine de trei luni de teste extensive facute impreuna cu un grup clienti, noul kit este disponibil incepand de astazi pe situl de suport clienti. Principalele imbunatatiri aduse includ optimizari si extinderi functionale ale circuitelor de aprovizionare, o noua interfata de vanzare Retail POS, noul modul – Centre Cost strans integrat cu restul componentelor, precum si actualizari la legislatie, armonizarea cu norme europene si compatibilizarea cu cea mai noua versiune a platformei Microsoft SQL Server.

“Consecventi cu viziunea noastra de a dezvolta produse trainice, verificate, produse pe care te poti baza pe termen lung, in aceasta noua versiune am selectat cateva dintre cele mai solicitate extinderi functionale cerute de utilizatori. Este vorba de dezvoltari cu impact semnificativ in aproape toate ariile de operare, dezvoltari menite sa aduca flexibilitate si eficienta in operare precum si un control mai detaliat al elementelor ce determina profitabilitatea afacerii.”
a declarat Septimiu BLAGU – Manager Analiza ERP.

Noutatile aduse de acest kit vor fi extrem de apreciate de catre clientii Transart, in principal de catre cei care deruleaza afaceri de comert, import si distributie, dar si de catre segmente de piata mai specifice cum ar fi producatori si distribuitori din industria carnii.

Iata si lista scurta a principalelor imbunatatiri cuprinse in noul kit:

Contabilitate: modificarea planului de conturi conform ordinului 1802/2014, adaptari legate de TVA, regimuri achizitii intracomunitare, actualizari si completari pe declaratiile D390 (noile regimuri de TVA) si D394 (taxare inversa);
Modul Centre de Cost: definire ierarhie, reguli mapare si reguli alocare, definire chei/valori de repartizare costuri, integrare cu modulele Gestiune, Contabilitate, generare note contabile, rapoarte specifice; actualizare interfata cu QlikView / BI Adviser;
Restructurare circuite de aprovizionare (inregistrare flexibila documente, multivaluta, regimuri TVA flexibile la achizitie, tratarea cheltuielilor aferente achizitiilor de produse, receptii multifactura, tratarea variata a diferentelor la receptie, retururi multiple la furnizor, etc);
Interfata noua Retail POS pentru vanzare pe terminale cu ecran tactil;
Interfata parametrabila pentru cantare online si asimilarea urmatoarelor tipuri de cantare: Digi DS-160, Digi DS-162, Digi DS-782, ECR-CAS, Dibal VD-310, Mettler Toledo IND231/IND236 si cantare Bizerba cu webservice original;
Salarizare: actualizare D112, contracte zilieri, venituri din arenda etc
Actualizare interfatare Warehouse Manager – componenta ce beneficiaza si ea de o serie de imbunatatiri, cu adresabilitate in special pe industria carnii dar nu numai (ghidaj intrari, gestionare scazaminte la livrare, integrare cantare on-line sau flexibilizarea lucrului cu serii de lot).

Sistemul integrat propus de Transart este construit in jurul nucleului ERP, extrem de bine articulat si optimizat – si care interconecteaza componenta de gestiune cantitativ-valorica a stocurilor de produse cu procesele de aprovizionare, stocare, vanzare sau administrare financiar-contabila a afacerii. Nucleul ERP asigura operarea integrata a mai multor puncte de lucru ale unei afaceri de comert – depozite si magazine, operare in care procesele critice – aprovizionare, stabilire pret, vanzare, facturare si livrare sunt in mare masura automatizate.

Pentru afacerile de distributie care resimt nevoia de coordonare si control a activitatii desfasurate de agentii de vanzare pe teren, sistemul HERMES SFA este optiunea #1 in Romania – aplicatie mobila de top, adaptata nevoilor de presales, vansales si culegere date din piata. Pentru fluidizarea operatiunilor de intrare/iesire a marfii din depozit prin utilizarea codurilor de bare, propunem aplicatia Warehouse Manager dezvoltata complet inhouse, aplicatie strans integrata cu sistemul ERP. Pentru analize departamentale de business – vanzari, clienti, produse, furnizori, analiza profitabilitatii si a cashflow-ului, propunem BI Adviser, un instrument din gama business intelligence, proaspat modernizat si extins, de asemenea strans integrat cu ERP-ul.

Sistemul integrat propus de Transart este un sistem profesional, stabil si robust, adresat celor care doresc sa faca pasul catre sisteme integrate, sisteme ce propun optimizari si automatizari semnificative in fluxurile operationale interne ale companiei (core business) la un cost adaptat pietei locale.