Business — February 6, 2016 at 7:33 am

Primul smart shop din Grupul Orange este deschis în România

by

orangeRomânia este prima țară în care Grupul Orange lansează conceptul revoluționar de smart shop: un magazin în care digitalul este omniprezent și le oferă clienților de servicii telecom o abordare mai personalizată decât oricând și o experiență de cumpărare nemaiîntâlnită. Primul smart shop este lansat în Cluj Napoca pe Bd. 21 Decembrie 1989 şi își așteaptă vizitatorii începând din 20 martie.

De ce România?
Pe lângă deschiderea către tehnologie și dispozitivele de ultimă generație, serviciile de internet performante, precum și tradiția în inovație pe care țara noastră și-a creat-o, Orange România este una dintre filialele Grupului Orange care au în palmares numeroase lansări în premieră, precum tehnologia EDGE, primul apel HD Voice internaţional, tehnologia Passpoint sau recentul stick Orange TV.

jff„Strategia noastră pentru următorii 5 ani, „Essentials2020”, este construită în jurul clientului şi dorinţei de a-l conecta cu ceea ce este esențial pentru el, prin intermediul unei experienţe incomparabile. Vom continua în acelaşi ritm susţinut, cu planuri de a investi aproape o jumătate de miliard de euro până la sfârșitul anului 2018. Noul concept de smart shop este un exemplu ce ilustrează această strategie. Le propunem clienților un spațiu inovator şi o călătorie digitală completă, în care să poată descoperi toate avantajele pe care tehnologia le poate aduce în viaţa de zi cu zi.” a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.


Un nou design, inspirat din viața de zi cu zi

Clienții vor descoperi un magazin mai mare decât până acum, amenajat într-un stil cald și primitor. Întregul design a fost dezvoltat pentru a încuraja dialogul și pentru a-i invita pe clienți să descopere cele patru zone principale ale magazinului, ce reflectă diferite medii în care folosim tehnologia: acasă, la birou, pentru divertisment și fitness. O nouă experiență de cumpărare Smart shop este în întregime digital, gândit pentru a le oferi clienților răspuns la aşteptările pe care le au atunci când ajung în magazin: timp redus pentru soluționarea cerințelor, o abordare personalizată a ofertelor și soluții pentru petrecerea cât mai plăcută a timpului de așteptare. În noul Orange shop digitalul ia locul hârtiei. Clienții primesc bon de ordine direct prin sms, pot urmări ofertele pe 18 ecrane interioare şi pe un videowall, precum şi pe telefoanele şi tabletele expuse, iar contractele se semnează în format electronic.

O altă noutate este masa digitală, la care, cu ajutorul unui reprezentant de vânzări, clienții persoane fizice își pot configura propriul abonament, alegând serviciile și resursele pe care le consideră potrivite. Clienţii persoane juridice au zone special amenajate în care pot discuta cu reprezentanți de vânzări dedicaţi despre soluţii personalizate pentru afacerile lor. La Orange shop, clienţi pot testa un număr impresionant de peste 600 de accesorii, peste 50 de gadgeturi wearable de la Samsung, Sony, LG, Fitbit, Jawbone, Withings, Mio, iHealth şi MyKronoz, cele mai noi căşti Samsung, Marshall, Frends, Sony , Parrot, Beats, precum şi boxe Logitech, Sony şi Samsung. De asemenea, pentru a scurta timpul de aşteptare al clienţilor în magazin, personalul a fost mărit considerabil, de la 13 la 20 de reprezentanţi.

Un nou itinerariu în magazin

Smart shop a fost conceput astfel încât timpul și experiența clienților să poată fi optimizate în funcție de cerințele care i-au adus aici. Există un birou de operațiuni rapide, un Care Center pentru verificarea pe loc a terminalelor nefuncționale, iar cei care doresc operațiuni mai complexe sunt invitați să descopere diversele zone ale magazinului cât timp așteaptă un reprezentant de vânzări disponibil. De exemplu, ei se pot juca pe Playstation, pot urmări programele transmise prin Orange TV, pot testa cele mai noi și mai inovatoare accesorii disponibile la Orange, precum şi o gamă largă de telefoane şi tablete.

Orange shop din Bd. 21 Decembrie este vizitat de aproximativ 1200 de clienți în fiecare zi. Începând de astăzi, ei sunt aşteptaţi să descopere un nou concept de magazin, care să le aducă o experiență de cumpărare cu totul surprinzătoare cu ajutorul lumii digitale.