Enterprise Software — February 7, 2016 at 9:18 am

GfK monitorizează prețurile online

by

online-pricing-580x200_580x200

Noua soluție GfK Online Pricing Intelligence, care monitorizează prețurile online, ajută atât producătorii cât și retailerii să înțeleagă mai bine dinamica pieței și le ușurează procesul de luare a deciziilor, oferindu-le un avantaj competitiv clar. În plus, îmbinarea acestor date cu cele provenite din alte studii GfK, cum ar fi informațiile despre vânzările efectiv realizate, naște perspective noi și valoroase pentru clienți.

“Urmărim prețurile a mii de produse de la cei mai mari retaileri online, în fiecare zi. Instrumentul pe care îl folosim ne arată modul în care prețurile se schimbă, cât de mult, cât de des, păstrând de asemenea un istoric al acestor informații”, spune Julien Zidaru, Business Manager GfK România.

Datele obținute cu ajutorul soluției GfK Online Pricing Intelligence ajută retailerii să își evalueze performanța legată de strategia de preț în mai multe categorii. Aceste date pot fi de asemenea legate direct de sistemele de management al prețurilor folosite de respectivul retailer, ceea ce permite ca modificările de preț să se facă automat pe baza criteriilor stabilite de acesta. Acest lucru înseamnă că strategia de preț se poate adapta în cel mai rapid mod posibil la acțiunile în continuă schimbare ale competitorilor.
În egală măsură, informațiile oferite de GfK Online Pricing Intelligence îi ajută pe producători să înțeleagă mai bine și să monitorizeze poziția propriilor produse, dar și pe cele ale competitorilor din piață.

La nivel global, în urmă cu un an, GfK a achiziționat compania Cogenta, lider de piață în monitorizarea prețurilor online. Aceasta colectează date despre peste 8 milioane de produse, în mai bine de 20 de țări. Fondată în 2006, compania are sediul in Windsor, Marea Britanie, și lucrează pentru retaileri și producători din intreaga lume. În acest moment, Cogenta este pe deplin integrată în GfK.