Expert IT — February 13, 2016 at 11:17 am

Social Media în CRM

by

social-media-in-crmPe fondul utilizării tot mai accelerate a rețelelor sociale în mediul de business, beneficiarii soluțieiEntersoft Business Suite au acum posibilitatea administrării conturilor de Facebook și Twitter ale companiei, direct din interfața soluției CRM.

Astfel, o companie poate planifica și derula mult mai eficient o strategie de monitorizare, angajare și comunicare cu grupurile tință prezente pe cele două rețele sociale. Social Media CRM oferă funcționalități dedicate pentru derularea activității pe Facebook și Twitter, de la administrarea conturilor până la analiza și evaluarea tipurilor de interacțiuni.

“Social Media este un fenomen care nu poate fi ignorat, iar din interacțiunea cu piața la nivelul acestor comunități companiile pot obține beneficii majore la nivel de imagine, asistenta clienți și chiar în identificarea unor noi oportunități de vânzare”, explică Cristi Cozic, Country Manager la Entersoft România.

În prezent, aproximativ 50% dintre clienții Entersoft din țară s-au arătat dornici să utilizeze aceste noi funcții.

Interactivitate
Un element de importanță majoră este interfața interactivă „Analiza activității” care surprinde interacțiunile zilnice pe cele două rețele (fans/followers/like/share/follow)și le grupează în funcție de relevanță, prioritate, noutate si multi alti factori.

Astfel, reponsabilii cu administrarea paginilor companiilor din cadrul retelelor sociale pot filtra mai usor activitățile relevante și pot livra un răspuns mai rapid sau personalizat acolo unde se justifică alocarea unor resurse suplimentare. Această abordare este posibilă deoarece Entersoft Social CRM pune la dispoziția utilizatorilor o serie de parametri prin care interacțiunile cu piața (posturi, like-uri, share-uri, retwit-uri etc) pot fi evaluate și prioritizate.

Monitorizare și gestiunea facilă a activității brandului
Deasemenea, soluția oferă informații consolidate asupra evoluției activității din Social Media pe criterii legate de tipul interacțiunilor, distribuirea geografică a celor care interacționează cu brandul în rețelele sociale, informațiile fiind disponibile sub formă de grafice intuitive.

Alături de analize curente sau istorice, Entersoft Social Media CRM ofera un mod simplu de gestiune a activității pe Facebook si Twitter prin integrarea comenzilor specifice acestor doua rețele sociale. Astfel, utilizatorii pot crea albume, genera evenimente, posta mesaje sau iniția orice activitate specifica Facebook și Twitter direct din interfața soluției CRM, fără a se conecta cu user și parolă pe cele două website-uri. Astfel, se realizează o economie de timp importantă, iar utilizatorii au permanent la dispoziție informațiile disponibile în sistemul CRM.

Conform Facebrands.ro, în Romania sunt inregistrate 396 de pagini corporate pentru sectorul IT&C. Peste 50 dintre acestea reprezinta companii din industria de Retail, urmate de domeniul electronice si telecom(sursa: www.socialbakers.com) La inceputul anului 2013, 6.020.200 dintre romani au deschis un cont in cadrul retelei de socializare Facebook, peste 30% dintre acestia avand intre 25 si 34 de ani. Conform New Media Trend Watch (http://www.newmediatrendwatch.com/), in Romania sunt inregistrate peste 20.000 de conturi de Twitter, jumatate dintre acestea fiind din Bucuresti, utilizatorii avand intre 21 si 30 de ani si lucrand fie in domeniul IT, media sau marketing.

Entersoft România, filială a Entersoft SA cu sediul în Grecia, este un producător de soluții software de business cu experiență în implementarea de sisteme ERP, CRM, mobile, Retail, e-Commerceși Business Intelligence la companii medii și mari.