Evenimente — February 14, 2016 at 8:46 am

4PSA prezintă noile soluții de comunicare și colaborare la Whd.global 2015

by

events_whdglobal4PSA participă în calitate de partener Platinum la cel mai mare eveniment din lume dedicat industriei de hosting si cloud computing. Whd.global 2015 se desfășoară în Europa-Park, Germania, între 24 și 26 martie, și reunește furnizori de infrastructură cloud, software, hosting și operatori de servicii de telecommunicații.

Bogdan Cârstoiu, CEO-ul 4PSA, a fost invitat să facă o analiză a segmentului de comunicare si colaborare în cloud, în contextul în care compania oferă soluții software dedicate furnizorilor de servicii folosite de către milioane de clienți business din întreaga lume. Pe scena principală a evenimentului, Cârstoiu a prezentat principalele probleme cu care se confruntă companiile de toate mărimile în era comunicațiilor digitale, indicând soluțiile implementate pentru rezolvarea acestora.

Hubgets, noua aplicație dezvoltată de 4PSA, furnizează soluții de comunicare și colaborare în echipă care acoperă toate canalele de comunicare în timp real – voce, video și mesagerie instant, construind automat baza de informații a companiei și făcând-o accesibilă membrilor echipei în toate fluxurile de comunicare.

„Conform statisticilor, în 2016, piața de servicii de comunicare și colaborare în Cloud va atinge pragul de 20 de miliarde de dolari. Această cifră nu ia în calcul și piața de telefonie, care este amenințată de metodele alternative de comunicare IP. Prin urmare, este vital ca furnizorii de servicii să își dezvolte o ofertă puternică în acest sens”
, a declarat CEO-ul 4PSA Bogdan Cârstoiu.

Hubgets este o aplicație de comunicare și colaborare pentru companii, prin intermediul căreia utilizatorii au acces rapid la resurse și pot colabora în timp real. Hubgets foloseste VoipNow, o platformă consacrată de Comunicații Unificate în Cloud dedicată furnizorilor de servicii, care oferă soluții avansate de telefonie PBX enterprise, voce, video, instant messaging, mobilitate, precum și funcționalități de tip Call Center.