Servicii IT — March 9, 2016 at 6:49 pm

O singură companie oferă în acest moment suport proactiv şi predictiv pentru PC-uri şi tablete

by

Dell a anunţat că serviciul său premium de suport tehnic pentru PC-uri şi tablete, ProSupport Unknown-1Plus, este acum disponibil în alte 33 de ţări din Europa, Orientul Mijlociu, Africa şi Asia. Prin intermediul tehnologiei SupportAssist, Dell este prima şi singura companie din industria de profil care oferă suport automat proactiv şi predictiv pentru prevenirea şi rezolvarea problemelor în cazul sistemelor folosite de consumatorii finali. Soluţia de suport complet este proiectată pentru furnizarea de suport maximal cu efort minimal din partea consumatorului. 

  • ProSupport Plus pentru PC-uri şi tablete este singurul serviciu de suport complet care combină accesul prioritar cu suportul expert, reparaţii în caz de daune accidentale şi monitorizare proactivă și predictivă pentru prevenire şi rezolvare automată a problemelor (1)
  • Dell este prima companie care oferă suport proactiv şi predictiv pentru PC-uri şi tablete activat de tehnologia Support Assist de la Dell (1)
  • Cheltuiţi cu 84% mai puţin timp cu apelurile telefonice de suport tehnic şi urmaţi cu până la 58% mai puţini paşi pentru rezolvarea unei probleme legate de discul dur decât în cazul competitorilor cheie (2)
  • ProSupport Plus pentru PC-uri şi tablete este acum disponibil pentru clienţi şi partenerii de canal dintr-un număr suplimentar de 37 de ţări şi pentru un număr suplimentar de cinci limbi, astfel încât acoperirea totală numără în prezent 101 ţări şi 21 de limbi

ProSupport Plus previne problemele înainte de apariţia lor (3) şi le rezolvă rapid după apariţie, combinând tot ce au nevoie clienţii şi partenerii canalului de distribuție într-o singură ofertă care include:

  • Acces 24×7 la inginerii ProSupport, care deţin expertiză software şi hardware aprofundată
  • Suport proactiv şi predictiv automat activat prin tehnologia de monitorizare SupportAssist de la Dell (3)
  • Auto-gestionare şi livrare de piese prin intermediul portalului TechDirect de la Dell, al aplicaţiei mobile sau al API-ului
  • Acoperire pentru scăpări pe jos, vărsare de lichid sau supraîncărcare electrică pentru protejarea investiţiei în hardware
  • Retenţie de disc dur după înlocuire pentru asigurarea controlului datelor (4)
  • Manager tehnic de cont dedicat, care serveşte drept punct unic de referinţă şi furnizează rapoarte lunare pentru clienţii care au instalate 1000 sau mai multe sisteme ProSupport Plus (5)

Această extindere de serviciu înseamnă că ProSupport Plus este acum disponibil pentru produsele Dell Latitude, OptiPlex, Precision, Vostro, XPS, Venue şi Chromebook din următoarele ţări din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa: Algeria, Angola, Bahrain, Botswana, Bulgaria, Coasta de Fildeş, Croaţia, Estonia, Etiopia, Ghana, Ungaria, Islanda, Irak, Iordania, Kenya, Kuweit, Letonia, Libia, Lituania, Mozambic, Namibia, Nigeria, Oman, Qatar, România, Arabia Saudită, Slovenia, Tanzania, Tunisia, Uganda şi Emiratele Arabe Unite. Serviciul este disponibil şi în următoarele ţări asiatice: Brunei, Indonezia, Noua Zeelandă şi Filipine.

Citate:

Dell revoluţionează modelul de suport tehnic prin intermediul serviciului automat proactiv şi predictiv pentru sistemele end-user”, a spus Doug Schmitt, vicepreşedinte şi general manager Global Support and Deployment, Dell. “ProSupport Plus este serviciul cu cel mai mare ritm de creştere din istoria Dell. Clienţii şi partenerii văd în mod clar valoarea nu doar prin rezolvarea mai rapidă a problemelor apărute ci şi prin prevenirea apariţiei lor. Suntem bucuroşi că putem oferi acest serviciu şi tehnologia din spatele lui unui număr şi mai mare de ţări de pe glob.