Project Management — April 20, 2016 at 7:33 pm

CRM pentru management de proiecte

by

Project management in tag cloud

Un proiect reprezinta un efort temporar asumat pentru a crea un produs, serviciu unic sau rezultat. Un proiect este temporar datorita faptului ca are definita o data de inceput si una de sfarsit si ca dispune de un set limitat de resurse. Fiecare proiect este unic si dispune de un set specific de operațiuni destinate pentru a realiza un obiectiv singular. Deci, o echipa de proiect include, de multe ori oameni care de obicei nu lucrează împreună – uneori de la diferite organizații și din mai multe zone geografice.

Dezvoltarea de software pentru un proces de afaceri îmbunătățit, construcția unei clădiri sau pod, extinderea vânzărilor într-o nouă piață geografică – toate sunt proiecte. Și toate trebuie să fie gestionate de experti pentru a livra in timpul stabilit si in bugetul previzionat rezultatele de care firmele au nevoie.
Managementul de proiect, se refera la punerea în aplicare a cunoștințelor, abilităților, instrumentelor și tehnicilor pentru a îndeplini cerințele proiectului.
Un CRM realizeaza managementul activitatilor si a resurselor implicate intr-un proiect pentru a asigura reusita lui.

Ce rezolva un CRM in cadrul managementului de proiect?
Managementul de proiect realizat utilizand un CRM implica munca ordonata in echipa, cunoasterea sarcinilor de lucru, respectarea termenelor de rezolvare, intalniri pentru stabilirea prioritatilor si cel mai important, existenta unei vederi de ansamblu asupra proiectului.

Utilizarea unui CRM aduce urmatoarele beneficii in cadrul unui proiect:
– Faciliteaza munca in echipa si divizeaza munca pe sarcini precise de lucru. Fiecare membru al echipei stie exact ce are de facut si termenele care se impun. Nerespectarea unui termen din partea unui membru al echipei poate duce la decalarea in CRM sarcinile conexe. Departamentele, oamenii, echipele pot comunica intre ele si pot avea acces la stadiul in care se afla proiectul.
– Ofera predictibilitate si transparenta proiectelor atat pentru membrii echipei cat si pentru beneficiari.
punctCreste productivitatea angajatilor implicati in proiect si ofera o imagine de ansamblu asupra gradului de ocupare al fiecarui angajat.

Sursa: Alfa Software