IT support — May 6, 2016 at 9:35 am

Dell extinde disponibilitatea suportului Premium pentru PC-uri

by

dell supportDell a anunţat disponibilitatea Premium Support, un serviciu pentru PC-urile de tip consumer, care îmbunătăţeşte semnificativ experienţa consumatorilor prin intermediul suportului tehnic simplificat şi fluid. Oferit actualmente în Statele Unite şi Canada, acest serviciu este acum disponibil pentru alte 110 ţări din regiunile Asia-Pacific, Europa, Orientul Mijlociu, Africa şi America Latină. Serviciul Premium Support asigură acces 24×7 în orice moment, de oriunde, la tehnicieni experţi, service onsite după diagnoză la distanţă şi primul şi singurul suport proactiv automatizat pentru PC-uri şi tablete de tip consumer. 

Alimentat de tehnologia SupportAssist, suportul Premium detectează automat problemele de hardware şi software, şi alertează în mod proactiv consumatorii la apariţia lor. De asemenea, SupportAssist permite tehnicienilor Dell să iniţieze contactul cu clienţii şi să înceapă rezolvarea problemei, adesea înainte ca aceştia din urmă să aibă habar de existenţa unei probleme.

Caracteristici cheie:
Premium Support reduce în mod semnificativ timpul necesar rezolvării unor probleme comune de hardware, prin parcurgerea cu până la 59% mai puţini paşi în procesul de suport tehnic şi prin cheltuirea cu până la 86% mai puţin timp la telefon cu echipa de suport tehnic.

Caracteristici cheie:
• Acces 24×7 la suport tehnic prin telefon sau online
• Service onsite după diagnoză de la distanţă în maxim 1-2 zile lucrătoare
• Resursă unică de expertiză hardware şi software
• Rezolvare proactivă a problemelor detectate automat de tehnologia SupportAssist
• Suport software cuprinzător şi asistenţă colaborativă pentru pachete software preinstalate precum Microsoft Office, Explorer, Outlook şi altele
• Ajutor şi ghid de tip “cum să” pentru conectivitate la reţea, setări imprimantă, backup, setare antivirus, actualizări sistem de operare şi altele.

Serviciul Premium Support pentru consumatorii care cumpără sisteme XPS va fi disponibil din 12 iulie. Serviciul de suport va fi, de asemenea, disponibil spre achiziţie de la magazinele partenere din lanţul de comercializare cu amănuntul ulterior în timpul acestui an.

În România şi în multe alte ţări, serviciul va fi disponibil sub forma primei actualizări majore de suport tehnic faţă de oferta Dell de suport hardware de bază.

Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.dell.com/premiumsupport.