Evenimente — May 26, 2016 at 8:31 am

OPTEX lansează în România senzorul laser REDSCAN Mini

by

OPTEX®, lider mondial în materie de tehnologii de detecţie, a organizat astăzi lansarea oficială în România a senzorului laser REDSCAN Mini. Dedicat securizării spaţiilor de interior, noul produs completează gama premiată de produse REDSCAN. Comparativ cu modelele anterioare, acesta este mai uşor, mai compact şi deţine o serie de caracteristici performante de control şi management al energiei, similare cu cele integrate de camerele de supraveghere IP tip Dome.

RLS-2020I este un senzor de interior ce foloseşte pentru detecţie tehnologia laser. Acesta generează un zid virtual personalizabil, o singură unitate putând fi folosită pentru a securiza o zonă de 20 m x 20 m, la o acoperire de 95 de grade. Senzorul poate fi folosit pentru a identifica prezenţa oamenilor sau a obiectelor, putând astfel asigura o protecţie sporită împotriva furturilor sau intrărilor neautorizate. Acesta are şi rolul de a creşte eficienţa detectorilor de mişcare şi a camerelor de supraveghere.

OPTEX_Jacek_WojcikPiaţa de securitate din România este într-o continuă creştere şi devine din ce în ce mai specializată. Companiile ce implementează proiecte de securitate sunt în căutarea de produse polivalente, eficiente şi performante. REDSCAN Mini reprezintă o alegere optimă pentru toţi cei aflaţi în găsirea unei soluţii de securitate pentru interior, ce poate fi configurată rapid şi simplu, astfel încât să ofere cel mai înalt grad de detecţie”, a declarat Jacek Wójcik, Sales Director CEE OPTEX şi reprezentant pentru România.

RLS-2020I poate analiza mărimea, distanţa şi viteza de deplasare a obiectelor şi persoanelor. Poate fi setat să se activeze doar atunci când sunt detectate obiecte de o anumită mărime sau atunci când este sesizată mişcare în anumite zone predefinite.

Tehnologia de scanare integrată de senzor este folosită inclusiv în aplicaţii industriale şi nu afectează în niciun fel starea de sănătate a oamenilor. Senzorul nu este influenţat de condiţiile de iluminare, putând funcţiona chiar şi în zone lipsite complet de lumină. Acurateţea şi precizia îl fac să fie soluţia optimă pentru a completa sistemele de supraveghere video, având capabilitatea de a activa camerele şi de a le direcţiona către anumite zone.

Senzorul RLS-2020I poate fi instalat cu uşurinţă atât în plan vertical, cât şi în plan orizontal, putând fi folosit pentru a securiza, practic, orice locaţie de interior, inclusiv galerii de artă sau spaţii comerciale. În cazul în care se realizează o detecţie, senzorul activează în mod automat sistemul de supraveghere video şi trimite imaginile surprinse către agenţii de securitate”, a completat Jacek Wójcik.

O caracteristică specială a RLS-2020I este eficienţa energetică. Datorită tehnologiei Power over Ethernet (PoE), alimentarea se realizează direct prin intermediul cablului Ethernet, iar consumul este de doar 6 W.

Setarea parametrilor de securitate de bază se realizează prin intermediul unui browser web, iar funcţiile complexe necesită instalarea programului REDSCAN MiniREDSCAN Manager. Senzorul poate fi integrat în VMS-uri, Network Video Recordere şi platforme Physical Security Information Management (PSIM).

Designul compact şi discret, împreună cu accesoriile ce permit montarea acestuia pe tavan sau pe pereţii laterali îl fac să se potrivească cu orice tip de locaţie. Dacă se doreşte, carcasa acestuia poate fi vopsită, o caracteristică din ce în ce mai cerută de mediul rezidenţial, magazinele retail, galeriile de artă sau clădirile de birouri. Carcasa specială a senzorului permite ca instalarea să se realizeze chiar şi în medii cu umiditate medie şi ridicată, precum săli de sport cu piscină.

Versiunea de exterior a senzorului urmează să fie lansată în România la sfârşitul celui de-al treilea trimestru şi va fi denumită RLS-2020S.

Program de certificare pentru România

În luna iulie a acestui an, OPTEX urmează să lanseze în România un program de certificare, dedicat atât distribuitorilor cât şi integratorilor, denumit REDSCAN Certification. Prin intermediul lui, compania va oferi partenerilor locali training-uri, materiale de marketing şi ghiduri de vânzare.

Ne aşteptăm ca până la sfârşitul acestui an să avem un număr de 10 companii incluse în acest program”, a afirmat Jacek Wójcik.