Financiar-Bancar — June 30, 2016 at 6:15 am

Asseco South Eastern Europe, Furnizor Reprezentativ în Ghidul Pieței pentru Platforme Bancare Digitale Unificate și Deschise

by

DigitalEdgeAsseco South Eastern Europe (Asseco SEE), lider în furnizarea de soluții bancare, a fost declarat de Gartner, Furnizor Reprezentativ în cadrul raportului privind „Ghidul Pieței pentru Platforme Bancare Digitale Unificate și Deschise”.

Potrivit Gartner, platformele bancare digitale unificate și deschise reprezintă o „tehnologie emergentă, deși unele soluții de pe piață, inclusiv ale furnizorilor de nișă din sistemul bancar, sunt disponibile deja de mai mulți ani. Printre motivele cheie de identificare a acestor platforme ca o tehnologie emergentă, se numără: (1) cerințele clienților pentru servicii bancare mai accesibile și mai ușor de utilizat; (2) cereri ale băncilor pentru soluții noi care fac mai mult decât să integreze canalele existente; (3) un aflux de furnizori noi, adesea netradiționali cu soluții extrem de inovatoare și (4) dezvoltarea sau modernizarea soluțiilor oferite de furnizori tradiționali din sistemul bancar (a se vedea „Strategia Multicanal este fundamentală pentru supraviețuire în Lumea Afacerilor Digitale”)”.

Platforma bancară digitală a Asseco SEE se numește Digital Edge ( www.digitalbanking.asseco.com ). Este o platformă bancară digitală unificată și deschisă ce oferă o experiență bancară personalizată pentru clienții băncii – indiferent dacă utilizează serviciile bancare de pe telefon, din agenția băncii sau de la ATM. Aceasta asigură un flux fără probleme al datelor clientului între dispozitivele self-service și punctele de contact asistate, astfel încât să ofere o experiență digitală consistentă. Platforma oferă instrumente puternice pentru înregistrarea online a clienților și vânzarea de produse. Această platformă vă ajută să vă deosebiți de concurenții dumneavoastră, să consolidați fidelitatea clienților și să reduceți din pierderea acestora.

O experiență a clienților consistentă și conectată pe diferite canale cu aplicații izolate care nu își partajează capacitățile și conectivitatea reprezintă o luptă dificilă. Digital Edge conectează aplicațiile cu puncte de contact, prezente și viitoare, la un hub ce oferă capacități bancare digitale partajate, orchestrează procesul între canale și are grijă de conectivitatea la sistemele de back-end făcând instant punctele de contact consistente și mai agile pentru viitoarele cereri. Hub-ul oferă toate punctele de integrare ca un set de API bazat pe REST (standardizat conform BIAN), care va putea să suporte toate cerințele PSD2 și inițiativele bancare bazate pe API.

Asseco SEE posedă o înțelegere profundă a sectorului bancar și a transformării digitale a acestuia cu peste 15 ani de experiență în implementarea soluțiilor bancare digitale și a soluțiilor bancare esențiale pentru cele mai importante instituții financiare din Sud-Estul Europei”, a declarat Piotr Jelenski, CEO al grupului Asseco SEE. „Suntem de părere că statulul de furnizor reprezentativ oferit de Gartner consolidează valoarea soluțiilor noastre față de clienți”.

Exonerare de răspundere din partea Gartner

Gartner nu aprobă niciun furnizor, produs sau serviciu descris în publicațiile sale de cercetare și nu recomandă utilizatorilor de tehnologie să selecteze doar acei furnizori cu cel mai mare rating sau alte titluri. Publicațiile de cercetare ale Gartner constau din opiniile organizației de cercetare Gartner și nu trebuie interpretate ca o expunere a faptelor. Gartner respinge toate garanțiile, explicite sau implicite, cu privire la această cercetare, inclusiv orice garanții de mercantibilitate sau adecvare pentru un anumit scop.