Transport/Travel — August 3, 2016 at 10:51 am

Industria turismului beneficiază de revoluția Fintech

by

700x395-Payments-FintechAmadeus, în parteneriat cu MasterCard, oferă plăți de călătorie B2B rapide, sigure și automate. Amadeus și Ixaris încheie un parteneriat menit a simplifica efectuarea plăților virtuale pentru agențiile de voiaj.

Tehnologia financiară (FinTech) este mai mult decât un cuvânt la modă, este un set de tehnologii care stimulează inovațiile aduse serviciilor financiare (de la cele bancare până la asigurări). Fintech este un mod de utilizare a tehnologiei informației care aduce serviciile financiare mai aproape de clienți. Peste 19 miliarde USD au fost investite, numai anul trecut, în noi companii din domeniul FinTech la nivel global, cumulând investiții de peste 40 miliarde USD în ultimii cinci ani. Creșterea FinTech pare de neoprit, iar motivul primordial este acela că ne permite gestionarea resurselor noastre financiare într-un mod mai ușor, mai personalizat, mai puțin costisitor și mai sigur.

Acum, tehnologia financiară începe să fie utilizată pe o scară tot mai largă și în industria de turism. Agențiile de turism pot aduce aceste beneficii clienților lor, iar Amadeus a decis să colaboreze cu două companii, pioniere în inovare în domeniul FinTech, pentru a aduce pe piață un nou produs din portofoliul său: B2B Wallet Prepaid.

În acest scop, Amadeus a încheiat un parteneriat cu MasterCard, pentru a oferi agențiilor de turism din întreaga lume servicii mai sigure de acceptare a plăților, precum și o mai bună protecție, atunci când se utilizează B2B Wallet. Soluția Amadeus va fi construită pe rețeaua globală vastă a MasterCard, pentru a extinde plățile virtuale B2B în domeniul călătoriilor.

Amadeus este, de asemenea, partenerul Ixaris în demersul de a crea un management eficient al cardurilor virtuale, în ceea ce privește B2B Wallet. Utilizând tehnologia sa inovatoare în domeniul plăților, Ixaris permite agențiilor de voiaj să gestioneze cu ușurință fondurile cardurilor de plata virtuale. Ixaris, care a câștigat doi ani la rând premiul pentru inovație – Cards International’s Prepaid Innovation Award – este un pionier în domeniul plăților, încă de când a lansat primul card virtual preplătit în Europa, în anul 2003.

Celia Pereiro, Head of Travel Payments, Amadeus, a declarat: ,,Tehnologia cardurilor virtuale este aplicarea ideală a inovațiilor FinTech pentru industria de turism. Prin combinarea punctelor forte ale Amadeus, MasterCard si Ixaris, aducem flexibilitate, eficiență și încredere celor care efectuează plăți B2B. De la lansarea din februarie 2016, am văzut o cerere copleșitoare pentru acest produs, și astăzi avem deja clienți în 10 țări europene.”

Amadeus a anunțat lansarea soluției B2B Wallet pentru agențiile de turism în februarie 2016, cu scopul de a le oferi un produs de plăți virtuale cu multiple valențe și beneficii.

Hany Fam, MasterCard Enterprise Partnerships, a comentat: ,,MasterCard are o istorie de parteneriate de succes, pe termen lung, în întregul eco-sistem al industriei de turism și călătorii. Utilizând capacitățile noastre de acceptare a plăților la nivel global, de securitate avansată și consolidare automată, Amadeus B2B Wallet oferă agențiilor de voiaj nenumărate motive pentru a lăsa în urmă plățile în numerar, cecurile și alte mecanisme de plată, economisind totodată timp și bani.
Așteptăm cu nerăbdare evoluția parteneriatului nostru cu Amadeus, pentru a modela viitorul acestei industrii: permițând experiențe sigure, simple și inteligente, end-to- end, pentru companii și consumatori deopotrivă.”

Alex Mifsud, CEO al Ixaris Group, a comentat: ,,Suntem mândri să lucrăm cu Amadeus pentru a ajuta la dezvoltarea și la extinderea în țări din întreaga lume a propunerii sale privind B2B Wallet, mai ales că se bazează pe tehnologia noastră de plăți virtuale preplătite. Această evoluție este o puternică confirmare a strategiei noastre de a dezvolta plăți B2B specifice anumitor industrii, și – așa cum este cazul cu Amadeus – de furnizare de capacități de plată către companii inovatoare.
Industria de turism, și, în special, latura sa online, are un potențial imens de a beneficia de schimbările în modul în care vom plăti, vom primi și trimite bani.”