Servicii IT — September 29, 2016 at 4:02 am

Adrian Antohi, Depanero: Pentru 9 din 10 români din mediul urban, timpul de remediere a defecțunilor este principalul argument în alegerea service-ului.

by
Sediul Depanero
Sediul Depanero

Depanero a depășit 1 milion de clienți care au beneficiat de servicii de consultanță și reparații pentru produse defecte. Compania estimează că va trece de 1,1 milioane de clienți până la finalul anului.

Depanero are în portofoliu 62 de branduri și oferă lunar servicii de consultanță și reparații pentru o medie de 30.000 de clienți. De la începutul anului, compania a adăugat 15 branduri noi în portofoliu.

Cel mai bun timp mediu de reparație din România raportat la numărul de branduri și mixul de categorii de produse, flota proprie de autovehicule și rețeaua națională de tehnicieni care oferă servicii la domiciliu au contribuit la depășirea unui milion de clienți pentru Depanero  de la înființarea companiei, în 2011, și până în prezent.

Pe lângă cei 50 de tehnicieni de teren, Depanero mai are peste 100 de tehnicieni care lucrează în sediul central din București, precum și o echipă de customer care formată din 50 de persoane, incluzând angajații din call center. În total, Depanero are aproximativ 300 de angajați.