Evenimente — October 20, 2016 at 6:52 pm

Platforma GoPharma a fost îmbunătățită cu funcționalități de tip e-commerce

by

GoPharma, primul marketplace online B2B pentru farmacii, producători și distribuitori, a înregistrat o creștere a numărului de farmacii de 10 ori și a numărului de comenzi săptămânale cu aproximativ 300%, în comparație cu luna mai.

Pentru 2017, Setrio Soft își propune ca numărul de farmacii înscrise în GoPharma să atingă 4.000 de puncte de lucru, iar numărul distribuitorilor să ajungă la cel puțin 40. Un obiectiv pentru dezvoltarea platformei este și activarea unor campanii de comunicare (informare, educare) împreună cu producătorii, care să aducă plus-valoare pentru farmacii, producători și distribuitori.

În ultimele șase luni, platforma GoPharma a fost îmbunătățită cu funcționalități de tip e-commerce pentru utilizatorii săi, precum modulul de automatizare a forței de vânzări, care permite înregistrarea comenzilor farmaciilor direct în contul distribuitorului și opțiunea de a adăuga descrieri detaliate și fotografii ale produselor. GoPharma a fost creată pentru a conecta farmaciile, distribuitorii și producătorii de medicamente astfel încât comenzile să se poată face chiar și în afara orelor de program sau în weekend, rezultatele fiind eficientizarea procesului de comandă și reducerea costurilor cu distribuția produselor.

Pentru următoarea perioadă, Setrio Soft va implementa noi funcționalități, printre care optimizarea interfeței pentru dispozitive mobile și intrarea pe piața B2C prin lansarea platformei GoPharma pentru pacienți.

marius_ciuperca_setrio
Marius Ciupercă, Director General, Setrio Soft

„Anul 2016 a reprezentat un pas important pentru Setrio Soft din două puncte de vedere, atât prin prisma lansării platformei GoPharma, o aplicație la care echipa noastră a lucrat mai bine de 9 luni înainte de lansare, cât și prin alinierea identității de brand a companiei cu etapa de business în care ne aflăm: de furnizor de servicii integrate (IT și consultanță de business) și nu doar un simplu de furnizor de soft. Mizând pe comunicarea continuă, multi-channel, cu  partenerii noștri și pe oferirea de servicii integrate care să răspundă nevoilor acestora de dezvoltare, am reușit să devenim un partener de business cu sprijinul căruia firmele din industria de sănătate pot conta pe creșterea afacerii lor”, declară Marius Ciupercă, Director General, Setrio Soft.

În platforma GoPharma sunt înscriși în acest moment 15 distribuitorii activi (A&G Med, Bioexpert, Dancom, Deltafarm, Estrade, Express Distribution, Farmacordis, Good Days Therapy, Green Power, HG Medical, Nobel Med, PiPharma, Pro Life Pharma, Saga Plant, Siepcofar). Creșterea numărului de distribuitori va aduce o paletă cât mai largă de opțiuni tuturor farmaciilor din România.

„Suntem activi în platforma GoPharma de la începutul anului 2016 și am câștigat deja 5-7% comenzi suplimentare lunar prin faptul că am pus la dispoziția clienților și acest canal de comunicare. Prin GoPharma am expus întreaga listă de produse, iar clienții au avut ocazia să identifice și alte produse față de cele solicitate frecvent. În plus, am obținut comenzi suplimentare și în afara orelor de program. Comenzile ce pot fi date fără încadrarea într-un interval orar strict relaxează clienții, permit o analiză completă a nevoilor de comandă, aduc întotdeauna mai multe venituri”, declară Nicolae Brezan, Director General Green Power.

Setrio Soft anunță și rebrandingul companiei, prin care aliniază identitatea și poziționarea cu direcția strategică de business a companiei, procesul fiind implementat la nivel vizual și de retorică verbală, printr-o nouă identitate vizuală și un nou slogan “Creștem afaceri prin tehnologie”.