NEW TECHNOLOGY powered by FUJITSU — November 24, 2016 at 7:47 pm

Perturbările digitale sunt inevitabile, dar nu sunt motiv de îngrijorare

by

fujitsuÎn contextul unei temeri a companiilor de transformare digitală, experții de la Fujitsu spun că perturbările cauzate de noile tehnologii nu pot fi evitate, dar nu trebuie să reprezinte un motiv de îngrijorare în adoptarea noilor tehnologii. Transformarea digitală este inevitabilă, în contextul trecerii tuturor datelor în cloud și baze de stocare din cadrul companiilor.

Conform Fujitsu, 75% din clienții care au ales transformarea digitală, au fost mulțumiți de efectele acesteia, considerând că este benefică pentru mediul de afaceri, dar consumatorii sunt principalii beneficiari ai acestei transformări. Tehnologia a adus dispariția barierelor de comunicare între clienți și companii, dar și între diferitele industrii, dar și dintre online și fizic. Parteneriatele dintre companii și colaborarea sunt bazele pentru un peisaj digital bun și o transformare bazată pe relații și idei. Conform Fujitsu, viteza de transformare este esențială, la fel ca co-crearea și investiția în tehnologie.

În urma transformării digitale, toate industriile vor fi de nerecunoscut, cele mai îndrăznețe organizații urmând să prospere și să beneficieze de noi domenii ale concurenței. Din cei care au răspuns la studiile legate de transformarea digitală, doar 7% au spus că firma lor este lider în industria în care operează.

Majoritatea companiilor spun că transformarea digitală este cel mai sigură când este realizată cu o companie de profil, cu experiență în nuclee precum IoT, inteligența artificială, cloud și securitate avansată. Într-o nouă eră a conexiunilor rapide, companiile trebuie să acționeze rapid și la scară pentru a rămâne în frunte, principala provocare fiind de a inova și de a schimba rapid.

DHL, în parteneriat cu Fujitsu, a lucrat la implementarea unor tehnologii precum robotica, realitate augmentată (AR) și inteligență artificială (AI), pentru a face depozite sale mai eficiente. Cărucioarele robotizate au redus timpii de manipulare a mărfurilor din depozite dar și energia utilizată de angajați în manipularea mărfurilor. De asemenea, tot DHL lucrează cu ochelari de realitate augmentată, care ajută angajații să direcționeze mai ușor mărfurile și să reducă timpii morți sau pierduți în urma redirecționărilor greșite. DHL consideră noile tehnologii digitale benefice, în special în perioada sărbătorilor când serviciul de curierat lucrează peste capacitatea normală. DHL testează și un robot cu inteligență artificială care realizează sarcini de stivuire repetitive. Sunt utilizate și drone pentru livrarea de pachete în zonele unde de exemplu vremea sau traficul nu permit livrarea prin metodele normale.