Evenimente — December 12, 2016 at 7:47 am

Gabriel Pavel, Fujitsu: Fujitsu își propune să dezvolte domenii în plină ascensiune digitală

by

Transformarea digitala aduce schimbari profunde in toate sectoarele de activitate. Fujitsu si-a propus sa continue sa investeasca si sa inoveze in domenii cheie, precum Cloud, Internet of Things, inteligenta artificiala si securitatea cibernetica, ajutand clientii sa faca fata provocarilor si oportunitatilor pe care le ofera transformarea digitala.

Gabriel Pavel, Country Sales Director Fujitsu Romania
Gabriel Pavel, Country Sales Director Fujitsu Romania

In cadrul unui eveniment de presa au fost prezentate studii de caz din domenii strategice ca Disaster Management, Traffic Management, Platforme si solutii integrate IoT in domeniul HealthCare si multe altele, cu aplicabilitate si disponibilitate de a fi livrate in Europa.

Pentru urmatorii ani, Fujitsu isi propune sa dezvolte domenii in plina ascensiune digitala cum ar fi: solutii complete pentru retail, sisteme integrate PRIMEFLEX, platforme IoT, aplicatii bazate pe modele de autentificare biometrica, cum ar fi Palm Secure si solutii complexe end-to-end pentru zona de retail banking.

Gabriel Pavel, Country Sales Director, Fujitsu Romania, spune: ” Impreuna cu partenerii nostri de alianta strategica, construim solutii complexe care sa integreze expertiza fiecaruia, avand un mod de abordare deschis catre colaborare si parteneriat real. Chiar daca exista domenii in care suntem competitori, dezvoltam zone de cooperare in care cream si integram solutii in beneficiul oamenilor si a societatii, pentru un viitor mai bun si pentru a usura viata de zi cu zi. Fujitsu va avea o abordare axata pe solutii verticale. Zonele vizate sunt serviciile pentru cetateni (adresand si problema securitatii in mediul digital), retail modern, servicii financiare (retail banking) si continuarea constructiilor de infrastructuri convergente in care Fujitsu are atat experienta, cat si expertiza de foarte multi ani. Tot ce facem este orientat catre oameni si are scopul de a imbunatati viata de zi cu zi a fiecarui individ.”

In Romania, ponderea solutiilor in zona de datacenter este de circa 64% din cifra de afaceri, cu focus pe produse high end si high performance. Modelul de business este unul indirect, construind business prin solutii human centric, impreuna cu peste 380 de parteneri la nivel national.