Cloud Computing / Edge — March 22, 2017 at 7:44 am

Logicom lansează platforma Cloud Marketplace și vizează o pondere de 10% din vânzările de software ale distribuitorului în primul an

by

logicomLogicom, unul dintre principalii distribuitori de soluții și servicii IT, devenit  recent Microsoft Cloud Solution Provider, anunță lansarea platformei Cloud Marketplace în România. Aceasta va opera cu susținerea Microsoft, partener strategic al distribuitorului, ca parte a eforturilor comune ale celor două companii pentru dezvoltarea pieței locale dedicate serviciilor cloud.

În prezent, mixul de produse din portofoliul Logicom se bazează preponderent pe soluțiile de infrastructură de la producătorii pe care îi reprezintă în mod tradițional – Cisco, Citrix, NetApp, APC și Bitdefender. Compania anticipează însă, pentru acest, an o creștere importantă în zona soluțiilor de Securitate Cibernetică și a serviciilor de cloud. Astfel, serviciile livrate din platforma Logicom Cloud Marketplace, unde un loc principal este ocupat de soluțiile Microsoft în sistem Cloud Service Provider (CSP), ar urma să genereze 10% din cifra de afaceri a companiei pe relația cu Microsoft în 2017.

Programul Microsoft Cloud Solution Provider oferă oportunitatea partenerilor Logicom de a pune la dispoziția clienților lor acces la serviciile Microsoft în cloud (spre exemplu Office 365, Dynamics 365 și Azure) pe baza de abonament și în funcție de consum.

Ciprian Pîrv, General Manager Logicom România
Ciprian Pîrv, General Manager Logicom România

“Logicom Cloud Marketplace facilitează partenerilor noștri adopția de noi modele de business, pentru valorificarea oportunităților bazate pe servicii de cloud. Prin intermediul platformei, integratorii și resellerii de servicii IT pot combina, vinde și gestiona, în mod centralizat și automatizat, o varietate de servicii. Obiectivul nostru este să ne susținem partenerii în a descoperi oportunități noi de creștere și a îmbunătăți experiența de cumpărare a clienților. Astfel, prin oferirea accesului la un catalog variat și la suport localizat, ne propunem să dezvoltăm cu ei o relație pe termen lung”, a declarat Ciprian Pîrv, General Manager Logicom România.

Distribuitorul, prezent pe piața locală din 2007, a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 76,3 milioane de lei și își propune pentru acest an extinderea afacerilor. În acest sens, compania va continua investițiile în dezvoltarea competențelelor echipei și are în vedere atragerea de branduri noi în portofoliu, precum și urmărirea unor oportunități de creștere prin fuziuni și achiziții. Astfel, potrivit reprezentanților companiei, piața locală de distribuție are un potențial foarte mare de creștere în următorii ani, datorită dimensiunii și fragmentării acesteia.