IT support — April 3, 2017 at 2:24 pm

Noul centru Huawei EGSC

by

Huawei_logoHuawei a lansat noul centru Enterprise Global Service Center (EGSC) în București. EGSC este o platformă unică multi-servicii, transformând modul în care clienții și partenerii interacționează cu Huawei. Centrul de servicii se află într-o clădire nouă, ce acoperă o suprafață de 2.000 metri pătrați, cu o investiție de peste 10 milioane de Euro.

”Noul Enterprise Global Service Center din Bucuresti își va derula activitatea în patru departamente: suport tehnic, implementare de la distanță, operațiuni de rețea, precum și suport pentru parteneri și marketing. Această capabilitate extinsă de servicii, în combinație cu o linie de produse de vârf și cu o colaborare strânsă cu parteneri logistici de top, permite Huawei Enterprise să ofere servicii de înlocuire a pieselor de schimb și implementare de la distanță la standardele cele mai inalte, 24/7, în peste 170 de țări.” – Vlad Doicaru, Director Enterprise Huawei Romania.

Departamentul de Suport Tehnic este responsabil pentru furnizarea de piese de schimb, trimiterea inginerilor pe teren și oferirea de management centralizat al cererilor de servicii.

Departamentul de Implementare de la Distanță oferă un cadru revoluționar de colaborare ce conectează virtual clienții cu experții globali Huawei, prin intermediul dispozitivelor inteligente.

Cu această opțiune, inginerii Huawei pot asista clienții și partenerii în cadrul activităților de planificare, design, verificare și asigurarea a serviciilor, indiferent unde s-ar afla. Departamentul de Operațiuni de Rețea asistă clienții, prin outsourcing IT și servicii de tip Smart Network Operation (NOS), în vederea reducerii costurilor de operare și sprijinirea clientilor în activitatile lor de business curente. Departamentul de Suport pentru Parteneri și Marketing oferă servicii de consultanță și un laborator pentru a ajuta clienții și partenerii să acceseze mai rapid tehnologiile si serviciile oferite de catre Huawei.