Transport/Travel — June 6, 2017 at 12:56 pm

Flydubai stabilește noi standarde pe zona de loialitate folosind tehnologia Amadeus

by

amadeusPiața specifică companiilor aeriene se caracterizează prin prețuri competitive și oferte personalizate care oferă călătorului mai multă flexibilitate decât oricând. În consecință, asigurarea loialității clienților este din ce în ce mai dificilă, iar companiile aeriene adoptă noi tehnologii în ceea ce privește dezvoltarea și gestionarea programelor de loialitate. Un program de loialitate inovator poate ajuta companiile să se diferențieze pe o piață competitivă și este, de asemenea, capabil să genereze venituri substanțiale.

Acesta este motivul pentru care flydubai a ales compania Amadeus ca partener tehnologic pentru programul său unic de loialitate “OPEN”. Tehnologia de vârf a Amadeus a permis companiei flydubai să dezvolte un program de loialitate cu o abordare inovatoare și flexibilă, care să răspundă cu adevărat nevoilor călătorilor.

“Am avut obiective clare când proiectam programul nostru de recompense. OPEN, noul program de recompense al lui flydubai, este bazat pe principii simple. Programul nostru de loializare a clienților oferă partenerilor noștri abilitatea de a câștiga cu ușurință puncte și de a-și utiliza punctele oricând, având un nivel ridicat de flexibilitate “, a declarat Nahed Al Kheily, Vice President of Ancillary Revenue – flydubai.

Din perspectiva călătorului – o parte esențială a programului OPEN este o metodă simplă și transparentă de colectare a punctelor de loialitate. Diagramele de kilometraj complexe sau hărțile sectoriale folosite în mod tradițional pentru a colecta puncte, au fost înlocuite în cadrul programului OPEN cu o metodă mult mai transparentă. Astfel, membrii programului OPEN câștigă cel puțin un punct de recompensă pentru fiecare dolar cheltuit (excluzând taxele și comisioanele).

Aceasta înseamnă că membrii câștigă puncte de recompensă pentru fiecare zbor și le pot folosi pentru alte zboruri, către orice destinație. Călătorii pot colecta puncte de loialitate împreună cu familia și prietenii, iar programul include și un card de credit co-branded printr-un parteneriat cu Dubai Islamic Bank.

Vorbind despre importanța tehnologiei în fidelizarea clienților, Nahed Al Kheily a declarat: “Bazându-ne pe feedbackul primit de la pasagerii noștri, am știut că au vrut să fie recompensați pentru călătoria lor, iar pentru a realiza acest lucru aveam nevoie de partenerul tehnologic potrivit. Am ales Amadeus ca partener, deoarece credem că suita de management a loialității, cu capacitățile sale flexibile, ne permite să îmbunătățim experiența clienților și să personalizăm oferta noastră “.

Maher Koubaa, Vice President, Head of Airline Group, Middle East and Africa – Amadeus, a declarat: “Tehnologia noastră este concepută pentru a ajuta companiile aeriene să gestioneze eficient și să utilizeze programele de loialitate, indiferent de mărimea lor sau de modelul de afaceri. Programul OPEN al lui flydubai arată o adevărată inovație în ceea ce privește satisfacerea nevoilor clienților companiilor aeriene, iar succesul său este semnul distinctiv al unui parteneriat reușit. “

Amadeus Loyalty Management este o soluție de loialitate dedicată companiilor aeriene care este utilizată în prezent de mai mult de 35 de companii aeriene, oferind acestora posibilitatea de a îmbunătăți angajamentul brandului și a spori loialitatea clienților.