NEW TECHNOLOGY powered by FUJITSU — October 30, 2017 at 8:04 am

Valoare din crearea de oportunităţi pentru parteneri

by

FujitsuCloud_ServicesManagementTransformarea digitală înseamnă şi creare de noi modele de afaceri cu ajutorul noilor tehnologii. Noi modele de afaceri în care căutarea de noi oportunităţi de obţinere venituri înseamnă şi extinderea ecosistemului de posibilităţi pentru includerea partenerilor de drum.

Este, de pildă, cazul Fujitsu care, recent, a anunţat lansarea unui portofoliu de soluţii de cloud hibrid exclusiv pentru anumiţi parteneri de pe canalul de distribuţie al companiei. Aceste soluţii sunt, în fapt, nişte instrumente puternice pentru furnizarea, de către parteneri, de servicii bazate pe cloud către clienţii lor finali.

Fujitsu le propune partenerilor un portal, intitulat Fujitsu Hybrid Cloud Portal, prin care le oferă acestora o gamă largă de soluţii cu ajutorul cărora partenerii să le ofere propriilor clienţi oportunităţi de a trece în cloud şi de a-şi transforma digital propriile procese de afaceri. Şi asta deoarece, pe măsură ce cloud computing a început să fie adoptat pe scară tot mai largă, partenerii de pe canalul de distribuţie au constatat un declin al afacerii tradiţionale de furnizare şi instalare echipamente hardware la clienţi.

Clienţii finali caută la ora actuală mai degrabă parteneri de încredere care să-i ajute în procesul de transformare către era digitală. Ca atare, aceşti parteneri trebuie să fie capabili să echilibreze beneficiile oferite de sistemele de tip cloud privat cu IT-ul tradiţional instalat în locaţii fizice, astfel generând medii IT hibride potrivite pentru nevoile specifice ale fiecărui client.

Conform anunţului Fujitsu, prima fază a noii oferte Fujitsu Hybrid Cloud înseamnă fructificarea ofertei Enterprise Service Catalog Manager de la Fujitsu, în scopul furnizării unui portal de tip auto-serviciu cu ajutorul căruia partenerii să poată concepe şi provisiona noi servicii cloud specifice pentru clienţii finalu, aici incluzând identity management, contabilitate şi capabilităţi de management al înregistrărilor. În fazele următoare se vor deschide oportunităţi suplimentare de revânzare servicii, aşa cum ar fi Infrastructure-as-a-Service (IaaS) şi Platform-as-a-Service (PaaS).