Aplicatii — February 22, 2018 at 4:00 pm

Experienţa Orange, acum îmbunătăţită chiar de către clienți

by

OrangeOrange România relansează două dintre cele mai accesate aplicaţii ale sale, menite să ofere clienţilor o experienţă îmbunătăţită în utilizarea serviciilor: My Orange şi harta interactivă a acoperirii reţelei.

Alături de noile funcţionalităţi aduse aplicaţiei Contul Meu, care devine My Orange, este relansată şi harta interactivă a acoperirii într-o versiune optimizată. Procesul de dezvoltare a celor două aplicaţii s-a realizat prin implicarea directă a clienţilor, care au testat diferitele funcţionalităţi ale aplicaţiilor, şi au acordat feedback.

Unul dintre feedback-urile importante primite de la clienţi atât în interacţiunea directă cât şi în cadrul studiilor trimestriale, a arătat că printre cei mai importanţi factori în experienţa clienţilor cu operatorul este acoperirea de care beneficiază şi calitatea reţelei. Astfel, Orange are cea mai extinsă acoperire pentru reţeaua 4G: 93,2% din populația țării și 100% din populația urbană se bucură de cel mai rapid internet mobil și cele mai performante soluții de comunicare. De asemenea, clienţii Orange au acoperire 4G pe 85,35% din suprafața drumurilor naționale.

De acum, cei peste 10.000 de clienţi care accesează lunar harta interactivă pot vedea în timp real gradul de acoperire într-o anumită locaţie, dar şi tipul de servicii care pot fi folosite în condiții optime pentru fiecare tehnologie în parte (4G, 3G sau 2G): „Excelent pentru streaming video”, „Potrivit pentru browsing și rețele sociale” sau „Recomandat pentru apeluri și mesaje scrise”.

În același timp, noua versiune a hărţii pune accent pe experienţa cotidiană a clienţilor în modul de utilizare a serviciilor Orange. Astfel, în funcţie de locul selectat, clienții pot să vadă informaţii despre tipul de acoperire (4G, 3G, 2G), dar şi despre puterea semnalului: „Interior şi afară”, „Doar afară” sau „Fără semnal”.

Prin implicarea directă a clienţilor în procesul de îmbunătăţire a serviciilor Orange, aceştia au acum posibilitatea să evalueze calitatea reţelei prin acordarea de calificative şi feedback care vor fi transmise în timp real echipelor Orange.

My Orange, noua versiune a aplicaţiei Contul Meu, este un alt exemplu de abordare colaborativă, care aliniază nevoile clienţilor şi demersurile Orange de a oferi cea mai bună experienţă în utilizarea serviciilor sale. Feedback-ul primit de la utilizatori a vizat noul meniu, modul în care este afișată informația și chiar noul nume al serviciului. În procesul de optimizare şi redesign al aplicaţiei au fost implicaţi peste 22.000 de clienţi care s-au înscris să testeze aplicația în versiunea sa beta. Dintre cei 2.000 de clienţi care au oferit feedback detaliat în perioada testării, 87% dintre aceştia au fost încântaţi de noua versiune, iar 95% dintre ei au considerat că primul set de secțiuni relansate ale aplicației sunt mai intuitive.

Clienţii vor avea posibilitatea să contribuie şi să testeze exclusiv şi în 2018 următoarele secţiuni ale aplicaţiei, atât în varianta browser cât şi aplicaţiile native.