IT Efficiency / Sustainability — March 19, 2018 at 11:29 am

Xerox oferă servicii MPS clientilor Comservice

by

Serviciile de management al documentelor (MPS)

Xerox România Echipamente și Servicii și partenerul său Comservice, oferă clienților din nord-estul țării servicii de management al documentelor (MPS) care automatizează procesele și micșorează costurile.

Comservice a intuit valoarea serviciilor de gestionare a imprimării și a început să exploreze și opțiunile de a comercializa servicii, pe lângă echipamente. După introducerea serviciilor Xerox MPS în portofoliu, compania a înregistrat o creștere constantă a numărului de clienți. De asemenea, și-a diversificat oferta de business și și-a crescut în 2017 baza de clienți cu 25%, comparativ cu anul precedent.

„Principalele provocări cu care ne-am confruntat în această industrie au fost vânzarea de echipamente și servicii de bază către clienți pe o piață extrem de competitivă și presiunea asupra prețurilor,” spune Daniel Chiper, manager general, Comservice. “Oferta Xerox MPS ne ajută să navigăm mai ușor piața locală, să ne dezvoltăm business-ul și să ajutăm clienții din regiunea noastră să transforme procesele de lucru, să optimizeze productivitatea și să micșoreze costurile asociate imprimării”.

Prin intermediul serviciilor Xerox de management al imprimării, Comservice a reușit să își accentueze prezența de piață, adăugând clienți din sectorul educației în portofoliul său. Astăzi, calitatea serviciilor livrate și valoarea managementului conturilor sunt principalele motive pentru nivelul ridicat de retenție al clienților de care se bucură Comservice.

„Comservice are atât resursele, cât și cunoștințele necesare pentru a livra toate tipurile de servicii de management al imprimării către clienți – fie că vorbim de un contract standard de gestionare a flotei de echipamente sau de o soluție completă de automatizare a fluxurilor de lucru, cu mii de echipamente care trebuie gestionate în birouri din întreaga lume”, spune Florin Sudor, CMPS manager, Xerox România.

Atunci când pun la dispoziția clienților serviciile MPS, partenerii Xerox își îmbunătățesc propria ofertă, beneficiind în același timp de suport, instrumente avansate, metodologii și instruire pentru specialiștii tehnici și de vânzări – totul cu investiții minime.

Optimizarea nivelului de productivitate al utilizatorilor permite folosirea resurselor în beneficiul clienților, ceea ce elimină din presiunea cauzată de discuțiile despre preț cu clienții”.