NEWS — April 18, 2018 at 9:59 am

Aviva Vita, Vitacom Electronics: Dezvoltarea portofoliului de produse și menținerea unei echipe omogene ne-a ajutat să vindem mai mult și mai bine

by
Aviva Vita, Director Marketing Vitacom Electronics
Aviva Vita, Director Marketing Vitacom Electronics

Vitacom Electronics, jucător de pe piața locală de electro-retail, a încheiat primul trimestru al anului în curs cu o cifră de afaceri de 13,5 milioane de lei, în creștere cu 25% față de perioada similară a anului trecut.

Rezultatele  se datorează dezvoltării portofoliului de produse, cu predilecție a celor din gama proprie Well, a căror cerere a crescut atât pe piața locală, cât și pe cele internaționale. Gradul pozitiv de retenție al angajaților, tradus prin stabilitate și îmbunătățire a activității, cât și cererea crescută pentru restul produselor din portofoliu au contribuit, de asemenea, la performanța din primul trimestru.

Vitacom mizează în 2018 pe menținerea trendului de creștere și așteaptă la finalul anului o cifră de afaceri cu aproximativ 16% mai mare decât în 2017. De asemenea, compania are în plan extinderea portofoliului de produse, precum și un proces de rebranding al celor 8 magazine en-detail deținute.