NEW TECHNOLOGY powered by FUJITSU — May 8, 2018 at 6:33 am

Provocările transformării digitale în sistemul medical

by

Industria medicală se confruntă cu cel de-al treilea val de evoluție al tehnologiilor digitale IT, cu implicații atât de profunde, încât analiștii consideră că este o nouă eră a computerelor globale. Într-adevăr, pentru toate organizațiile, transformarea digitală va fi galvanizată de tehnologii cum ar fi mobilitatea, IoT, Web 3.0, PaaS / SaaS, Big Data și comunicațiile unificate (UC). În următorii 10 ani, un “fir digital” va dezvălui un flux continuu de date, de la înregistrările și sistemele de îngrijire a sănătății la pacienții care interacționează cu echipele de îngrijire în orice moment și de oriunde. Odată cu apariția internetului ca paravan al economiei moderne și a utilizării mobile, toate industriile, inclusiv serviciile medicale, sunt gata să beneficieze de accesul omniprezent și în timp real la informațiile contextuale facilitate de noile tehnologii care conduc transformarea digitală.

Organizațiile medicale care utilizează mobilitatea, Big Data, UC și IoT vor spori întregul lanț de servicii de îngrijire a sănătății de la diagnosticare la post-îngrijire, îmbunătățind în același timp relația dintre pacienți, îngrijitori și alți parteneri. Procesele vor fi mai automatizate, mai eficiente și mai mobile. Trecerea de la dependența de active fizice la active digitale în lanțul valoric al industriei se întâmplă acum, iar impactul acesteia în viitor va avea mai multă importanță, și oportunități, decât oricând.

Scopul esențial al transformării digitale este de a oferi o agilitate care va îmbunătăți și perfecționa procesele operaționale și va îmbunătăți experiența pacientului reducând în același timp costurile. Serviciile digitale integrate în îngrijirea sănătății includ înregistrările medicale electronice și sistemele de planificare a resurselor întreprinderii (ERP). De asemenea, sunt indispensabile bazele de date Oracle, serviciile de poștă electronică Microsoft Exchange,  inițiativele prin intermediul propriului aparat (BYOD) și Voice over IP (VoIP) cuplate cu telemedicina, rețelele de taxare, serverele generale și baze de date, mai mult ca niciodată.

Aceste servicii digitale sunt legate în lanțul de servicii de sănătate-livrare. Totul, de la imagistica medicală portabilă, până la instrumentele de diagnosticare portabile, aplicațiile genomice precum decodificarea ADN-ului pe un dispozitiv portabil, revoluționează industria. Rezultatul final va fi în cele din urmă o îngrijire mai bună a pacientului.

Viteza de transformare digitală și numeroasele sale servicii digitale conduc asistența medicală în viitor, dar există riscuri peste tot, de la integrarea infrastructurii și a aplicațiilor, la recuperarea în caz de dezastru și furnizarea de servicii. Ca atare, îmbunătățirea vizibilității rețelei și înțelegerea interacțiunilor dintre componentele de furnizare a serviciilor și inteligența acționabilă sunt vitale.

Pentru simplificarea parcursului de transformare digitală, precum și pentru a furniza monitorizarea vitală a tranzacțiilor EHR și a altor nevoi de monitorizare specifice rețelelor medicale, platforma NETSCOUT nGeniusONE de Asigurare a Serviciilor cu tehnologia Patent Adaptive Service Intelligence (ASI), ajută la o dezvoltare digitală cât mai eficientă. Funcțiile de bază ale NETSCOUT nGeniusONE identifică problemele legate de performanța serviciilor, combinând monitorizarea continuă și capacitățile de analiză în mai multe etape, în timp real, oferind o soluție integrată de management al performanței pentru cele mai complexe și mai exigente medii de furnizare a serviciilor IT. Tehnologia ASI convertește continuu volume mari de date bazate pe trafic în metadate structurate optimizate pentru platformele de analiză în timp real, care la rândul lor pot menține o infrastructură de furnizare a serviciilor în schimbare, asigurând în același timp o disponibilitate 24/7/365 a pacienților și a aplicațiilor critice. ASI este capabil să facă acest lucru, oferind o viziune detaliată privind agilitatea afacerii, asigurarea serviciilor și diminuarea riscurilor prin generarea de metadate care oferă metrici vitale, cum ar fi timpul de răspuns al tranzacțiilor, codurile de eroare a aplicațiilor, volumele traficului și multe altele.

Un exemplu real al puterii soluțiilor NETSCOUT a fost un incident întâlnit de Clinica Cleveland. Insignele de comunicare Vocera folosite pentru comunicațiile în interiorul îngrijitorilor nu erau recunoscute în clinica neonatală a spitalului. Insignele permit comunicarea instantanee între asistente și medici, iar inoperabilitatea lor a pus în pericol viața noilor născuți. O disfuncționalitate tehnică a dovedit necesitatea indispensabilă a unei rețele de comunicare fără probleme pentru acest tip de servicii medicale. Cu câteva clicuri ale mouse-ului managerul de operațiuni de rețea a identificat problema. Diagnosticarea și rezolvarea rapidă a problemei a salvat timpul spitalului, banii și vieți.