Enterprise Software, IT Efficiency / Sustainability — June 19, 2018 at 8:01 am

CRM-ul vă poate crește rata de click și deschidere a emailurilor

by

CRMO campanie de emailing de succes are întotdeauna un impact pozitiv asupra destinatarilor. Nu toți utilizatorii către care comunicați au aceleași interese, așa că cel mai important lucru este să personalizați subiectele emailurilor după interesele diverselor grupuri de clienți. Acest lucru presupune, însă, să știți exact care sunt interesele fiecărui client sau utilizator online, iar CRM-ul joacă un rol crucial în acest caz.

Când vine vorba de e-mailuri, există o contradicție inerentă: indiferent cât de mult ne plângem de volumul lor și de bine-cunoscutul SPAM, studiile arată că acestea sunt în continuare cea mai populară metodă de comunicare electronică. Partea dificilă este de a crea tipul corect de emailuri care va genera rezultatul dorit. Aceasta nu este o sarcină ușor de realizat și, în majoritatea cazurilor, succesul vine cu ajutorul unei soluții CRM.

În cazul în care nu știți, email marketingul nu este la fel pentru orice client sau orice utilizator. Nu vă puteți aștepta ca toate emailurile să răspundă nevoilor tuturor utilizatorilor și este recomandat să acționați în consecință. În primul rând trebuie să țineți cont întotdeauna de profilul clientului (cunoscut și sub numele de “persona”), să distingeți diferitele grupuri de clienți și să țintiți întotdeauna mesajele către un anumit grup. Este necesar să vă gândiți întotdeauna la diferitele profiluri de consumatori și să compuneți mesaje diversificate pentru fiecare categorie de clienți.

Una dintre cele mai importante acțiuni pe care le puteți face este segmentarea bazei de clienți în funcție de interesele acestora. Statisticile demografice și interesele sunt două dintre elementele de bază pe care trebuie să le identificați atunci când încercați să vă diversificați clienții. Încercați să fiți cât mai specifici în această segmentare. În acest fel, puteți rafina raza de acoperire a emailurilor și, în același timp, creșteți rata de citire și de click a emailurilor.

Evident, restul regulilor pentru un email marketing de succes continuă să se aplice. Mesajul trebuie să fie pozitiv și să includă formularea și declarațiile clare, precum și una sau mai multe mesaje de tip CALL-TO-ACTION, dacă este necesar. Titlul trebuie să fie la fel de convingător și legat de interesele destinatarului, în timp ce mesajul ar trebui să fie scurt și clar.

În cele din urmă, evitați întotdeauna SPAM-ul. Nu copleșiți persoanele din lista dumneavoastră cu e-mailuri și, cel mai important, nu le trimiteți e-mailuri care nu sunt legate de obiectivul dumneavoastră.

Sursa: Softone