NEW TECHNOLOGY — September 6, 2018 at 11:41 am

Clinc construiește un sistem de voce bazat pe AI care să înlocuiască oamenii în restaurantele drive-in

by

clincClinc își extinde concentrarea pe fintech în noi verticale care ar putea profita de inteligența artificială conversațională. Compania cu sediul în Ann Arbor a lansat recent noul sistem care urmărește să ofere servicii rapide pentru restaurante cum ar fi McDonald’s și Taco Bell, cu un asistent de voce în fereastra drive-through.

În cea mai mare parte, chiar și în starea sa timpurie, funcționează cum se dorește în varianta finală. Vrei un cheeseburger dublu fără muraturi și mayo cu o parte a cartofilor prăjiți și suc? Cu sistemul Clinc, o persoană poate comanda mâncare ca și cum ar vorbi cu un om. Aveți întrebări sau doriți să modificați comanda? Din nou, persoana care comandă mâncarea nu trebuie să își modifice stilul de vorbire sau să folosească un arbore de meniu vocal, ci pur și simplu poate să vorbească cu sistemul în mod normal. Aceasta este a doua industrie de implementare a sistemului de conversație AI al Clinc, și nu este vorba de o bază Siri sau Alexa. Această tehnologie fiind din generația următoare.

Compania a început cu o soluție pentru Fintech și are în prezent mai multe contracte cu bănci importante precum USAA, Barclays și S & P Global. În cele mai multe cazuri, atunci când este integrată în sistemul băncii, tehnologia Clinc emulează inteligența umană și poate interpreta un discurs nestructurat și neconstruit. Ideea este de a permite utilizatorilor să converseze cu contul lor bancar folosind limbajul natural fără șabloane predefinite sau meniuri vocale ierarhice. Clinc a fost fondată de mai mulți profesori de la Universitatea din Michigan. Iar produsul vine pe piață la un moment critic. Restaurantele cu fast-food încearcă din ce în ce mai mult să reducă numărul de lucrători din magazinele lor și să caute noi modalități de a comanda alimente pentru clienți. Este clar că acest produs poate fi modificat pentru a aborda și alte industrii de voce, cum ar fi centrele de apel și serviciile de rezervări.