NEW TECHNOLOGY — January 21, 2019 at 2:11 pm

Datele trebuie ,,forjate” pentru a te diferenția de concurență

by

fabricaO fabrică era în trecut o cutie în care se făceau lucruri, dar acum este un flux continuu de date și procese care se extind din teren sau carieră până la casa consumatorului. Acest lucru deschide posibilități nelimitate pe care producătorii trebuie să le abordeze în 2019, mai exact trebuie să nu se mai gândească la fabricile care se termină la porțile acestora și să se gândească la fiecare capăt al lanțului valoric.

Frumusețea tehnologiilor digitale este că ele permit producătorilor să elimine constrângerile trecutului, să descarce datele blocate în prezent în fabricile lor, să capteze puterea acestor date și să le readucă în întregul set de procese și relații, astfel încât să poată crește eficiența, productivitatea, economiile de costuri și relațiile cu clienții.

O consecință a fabricii fără bariere în 2019 va fi faptul că provocarea principală pentru producători este obținerea datelor din mediul de producție. Acest lucru nu numai că va contribui la generarea unei eficiențe operaționale mai bune, ci va duce, de asemenea, la un angajament mai bun și pentru utilizatorul final. Producătorii se concentrează acum mult mai mult pe utilizatorul final, unde istoric au avut relații slabe. Nu este vorba de colectarea sau stocarea de date, ci de crearea de informații. Aceasta este o oportunitate pentru producători de a transmite date către utilizatorul final printr-o buclă de feedback, ajutând astfel producătorii să își dezvolte afacerea prin înțelegerea nevoilor consumatorilor.

Accesul direct la consumator prin intermediul tehnologiilor conectate este un mod vital de diferențiere față de concurenți și de creștere a cererii prin producția de masă și transformarea digitală. Întreprinderea conectată va furniza scopul evaziv al personalizării în masă, care permite ca produsele să se realizeze la viteză și prețuri de producție în masă, dar personalizate pentru un individ. Întreprinderea conectată face acest lucru posibil prin combinarea accesului direct către consumator cu linii de producție complet digitale. În 2019, servitizarea sau modelul “As a Service” va ajunge la toată lumea, iar aici se află Industry 4.0 cu datele în centrul ei.

Datele dețin, de asemenea, potențialul de a face operațiunile mai reduse și mai în măsură să reziste șocurilor externe. Cu o posibilă înăsprire a economiei mondiale în 2019, producătorii trebuie să-și îmbunătățească datele și procesele din care provin, pentru a obține mai mult de la ei, mai pe scurt, costuri de operare mai mici, producție mai mare. Creșterea la începutul agendei de fabricație este acum întreținerea predictivă, nu o planificați cu o săptămână în avans, dar poate chiar cu un an în avans. Acest lucru necesită punerea la dispoziție a sistemelor pentru a ști exact ce trebuie să facă. Acest sistem de lucru este încă foarte nou și mulți producători nu au reușit încă să facă acest lucru, dar vedem organizații care gândesc înainte să se angajeze într-adevăr cu conceptul și să caute răspunsuri.

În cele din urmă, este foarte bine ca producătorii să facă o listă de dorințe pentru 2019, dar găsirea unor oameni buni cu abilitățile potrivite pentru a le realiza nu devine mai ușoară și este probabil să rămână o barieră dificilă. Companiile cu o componentă puternică de servicii, cum ar fi Fujitsu, se confruntă cu acest lucru în fiecare zi. Dar, alternativa este co-creația într-un ecosistem, combinând oamenii și expertiza domeniului din cele mai logice surse.