Evenimente — September 18, 2019 at 10:45 am

Fujitsu își propune să restabilească încrederea în tehnologie

by

Handshake, Human Hand, Robot, People, Technology, Android

Încrederea în tehnologie, cum să fie recăpătată complet și cum să ne asigurăm că AI nu își depășește limitele vor fi marile subiecte ale Forumului Fujitsu din Tokyo. Totul vine în contextul în care tema încrederii în tehnologie într-o lume din ce în ce mai instabilă și în schimbare, unde este necesară o nouă abordare pentru eliminarea barierelor legate de încredere.

Suntem în mijlocul celei de-a patra revoluții industriale în care tehnologii și servicii inovatoare apar din ce în ce mai rapid, în timp ce cu doar un deceniu în urmă, ceea ce era doar un vis a devenit o realitate și acest lucru se va accelera. Totuși, există această ambiguitate care ne înconjoară unde peisajul global devine destul de instabil. Diferite tipuri de îngrijorări apar, legate în special de AI și de modul în care va face cu adevărat oamenii fericiți și cum putem depăși provocările securității cibernetice.

În acest context, ne întrebăm ce va fi necesar pentru a promova transformarea digitală între companii și de ce este nevoie pentru ca oamenii din întreaga lume să se simtă în siguranță. Răspunsul Fujitsu la aceste întrebări este încrederea în tehnologie, iar tehnologia care stă la baza încrederii.

În acest context, Fujitsu a stabilit trei puncte cheie pentru companie în următoarele luni. Dintre acestea, cel mai critic va fi asigurarea faptului că oamenii pot avea încredere chiar și în cele mai complicate tranzacții digitale, de exemplu, prin creșterea transparenței și explicării modului în care platforma sa Zinrai AI prelucrează datele și ajunge la concluziile sale.

În al doilea rând, compania va continua și se va concentra în misiunea sa pe parcursul a zece ani de inovare centrică umană, recunoscând că tehnologia trebuie să fie în cele din urmă folosită pentru binele oamenilor. La început, în 2019, Fujitsu a anunțat un angajament AI intern pentru reglementarea etică a AI-ului, care va fi actualizat pe măsură ce societatea își dezvoltă propriile linii directoare AI, precum cele ale forumului AI4People, care a fost preluat de Comisia Europeană.

În cele din urmă, Fujitsu va continua să realizeze propria sa transformare digitală, fiind mai activ în jurul analizei peisajului pieței pentru a face dezvoltări mai proactive, devenind mai fiabil și adoptând o poziție mai globală pentru a reflecta faptul că serviciile digitale traversează frontierele naționale mult mai ușor decât oamenii.