Evenimente — October 21, 2019 at 7:36 am

SENDYS Explorer câştigă un premiu prestigios

by

image003Soluţia completă software SENDYS Explorer de la OKI Europe a fost premiată cu premiul Editor’s Choice Award din partea Print.IT Reseller. Soluţia este compatibilă cu toate imprimantele OKI şi este incorporată în multifuncţionalele OKI Smart. Astfel premiul recunoaşte avantajele soluţiei all-in-one multi-flotă care permite utilizatorilor OKI să lucreze productiv, de la digitizarea, diseminarea şi organizarea documentelor la gestionarea securizată a imprimărilor şi reducerea pierderilor. 

“Noua soluţie software multi-flotă SENDYS Explorer de la OKI va oferi revânzătorilor un nou motiv de a recomanda imprimantele şi multifuncţionalele OKI clienţilor care caută funcţionalitate şi flexibilitate îmbunătăţite. Oferim Oki cu mare plăcere acest premiu bine meritat din partea revistei Print.IT Reseller”, a declarat James Goulding, Editorial Director, Print.IT Reseller.

image005Accesată cu uşurinţă de pe un desktop, un laptop, un telefon mobil sau direct din multifuncţionalele inteligente OKI prin intermediul unui ecran color touch, soluţia software include componentele SENDYS Explorer şi SENDYS Fleet Manager, care sunt disponibile fără costuri clienţilor OKI, în vreme ce componentele SENDYS Explorer Premium OCR şi SENDYS Explorer Output Manager, precum să adăugirile Flex Connector şi Flex Connector Plus reprezintă opţiuni suplimentare disponibile spre achiziţie clienţilor OKI.

“Acest premiu primit din partea Print IT Reseller confirmă importantele beneficii aduse de puternica suită software SENDYS Explorer, care e compatibilă cu toate imprimantele de tip Office de la OKI, furnizându-le acestora instrumente de a lucra mai productiv şi cu costuri mai eficiente”, a spus Steve Coombs, Solutions and MPS Product Manager, OKI Europe Ltd. “De la zona de birouri la zona de comerţ, sănătate şi dincolo de acestea, această soluţie flexibilă va funcţiona în orice tip de afacere sau organizaţie pentru a ajuta la digitizarea, diseminarea şi organizarea documentelor, simultan cu optimizarea operaţiunilor de imprimare şi creşterea profitabilităţii proceselor de afaceri.”

image007