Productie — February 7, 2016 at 11:09 am

Phoenix Contact Romania isi planifica veniturile si cheltuielile cu solutia CPM de la Senior Software

by

dashboard2Filiala locala a liderului mondial in tehnica industriala de contact, Phoenix Contact Romania, a ales sa implementeze sistemul CPM de la Senior Software. Solutia de bugetare si raportare acopera cu succes activitatea de planificare a veniturilor si cheltuielilor, permitand managerilor companiei sa monitorizeze executia bugetelor si sa analizeze indicatorii cheie ai afacerii pentru a lua cele bune decizii.

Phoenix Contact Romania este subsidiara Phoenix Contact GmbH & Co. KG din Germania – lider mondial in tehnica industriala de contact. Compania ofera clientilor sai, printre altele: tehnologie de conectare pentru echipamente si placi cu circuite imprimate, componente industriale pentru inginerie electrica si electronica, precum si solutii de automatizare specifice fiecarei industrii. Numarul mare de articole din portofoliu, peste 50000, precum si structura complexa de clasificare a acestora, a facut ca procesul de estimare si planificare a bugetelor sa fie foarte greu de gestionat in Excel. In consecinta, managerii companiei au decis sa implementeze solutia CPM de la Senior Software pentru imbunatatirea activitatilor de bugetare si raportare.

 

„Implementarea solutiei CPM de la Senior Software a fost raspunsul corect la problemele cu care ne confruntam, si anume lipsa de control in gestionarea unor operatiuni complexe, riscul pierderii datelor, lipsa accesului in timp real la informatii. Mai mult decat atat, interfata customizabila a aplicatiei permite combinarea rapida a datelor istorice si a estimarilor bugetare, in vederea obtinerii unei planificari cat mai realiste a veniturilor si cheltuielilor”, a declarat Silviu Toma, Director General Phoenix Contact Romania.

Solutia CPM de bugetare si raportare
oferita de Senior Software consta intr-o platforma unica ce ii permite companiei Phoenix Contact Romania sa isi gestioneze toata activitatea de analiza, estimare bugetara si realizare a planului de venituri si cheltuieli intr-un singur loc. Astfel, Responsabilii Regionali de Vanzari estimeaza bugetele de venituri si cheltuieli si le trimit cu doar un click catre Directorul de Vanzari si Directorul General pentru verificare si validare, dupa care Directorul Financiar realizeaza planul de venituri si cheltuieli. In plus, flexibilitatea solutiei permite managerilor sa aduca modificari in orice faza intermediara a procesului de bugetare, fara riscul deteriorarii datelor, astfel incat intregul buget sa fie echilibrat si in concordanta cu obiectivele companiei.

„Fiind extrem de usor de utilizat, implementarea solutiei CPM de la Senior Software s-a tradus prin simplificarea procesului de bugetare si reducerea timpilor alocati. Toate acestea au fost posibile datorita platformei pe care este dezvoltat sistemul, aceasta permitand:
– introducerea cu usurinta a unor date estimative preliminare
– realizarea de analize si estimari ale veniturilor si marjelor de profit intr-un timp foarte scurt
– posibilitatea de vizualizare a datelor din perspective diferite si realizarea ajustarilor si iteratiilor intr-un mod foarte simplu.”,
a adaugat Silviu Toma.

De-a lungul celor 5 ani de parteneriat cu Senior Software, Phoenix Contact Romania a evoluat permanent, reusind sa isi creasca in mod constant cifra de afaceri. Solutiile software implementate au un rol extrem de important in dezvoltarea companiei, acestea permitand o mai buna organizare interna, planificare si control si asigurand securitatea tranzactiilor. In prezent, grupul din care face parte compania, Phoenix Contact, este lider mondial in domeniul productiei de componente pentru conexiuni electrice si pentru tehnologia automatizarilor industriale. La nivel global, Phoenix Contact are 12.800 de angajati, 50 de filiale proprii, 30 de parteneri si o cifra de afaceri de peste 1.6 mld EUR.