Cloud Computing / Edge — July 13, 2016 at 9:37 am

Smart Bill duce gestiunea în cloud

by
Fondatorii Smart Bill
Fondatorii Smart Bill

Smart Bill oferă clienților săi un serviciu complet de contabilitate primară online (facturare și gestiune), ce garantează accesibilitatea și siguranța datelor de pe orice dispozitiv conectat la Internet. Totodată, versiunea în cloud eficientizează considerabil timpul de lucru, datorită posibilităților multiple de automatizare.

Investiția în Smart Bill Cloud se ridică la 750.000 de euro si compania țintește pentru Smart Bill Cloud (facturare și gestiune) un portofoliu de 50.000 de companii. În prezent, 40.000 de clienți, de la PFA-uri, la companii mici și mijlocii, și până la multinaționale, din toate sectoarele de business, precum comerț și servicii, folosesc fie versiunea de facturare în cloud, fie versiunile mai vechi ale softului Smart Bill.

„Acum, cu Smart Bill Cloud , poți emite de pe telefonul mobil o factură ce efectuează scăderea de stoc dintr-un depozit aflat oriunde în lume, o poți livra clientului pe email sau o poți tipări instant, pe o imprimantă mobilă direct de pe teren, contabilul având acces la ea direct de la birou, iar managementul poate vedea rapoarte în timp real, oriunde s-ar afla”, spune Mircea Căpăţînă, Co-Founder & Biz Dev Manager Smart Bill.

Echipa va continua să adauge în perioada următoare funcționalități noi, adaptate la nevoile companiilor din România.

Noul serviciu în cloud are multiple avantaje competitive. În primul rând, clienții pot accesa aplicația oricând, de oriunde și de pe orice dispozitiv conectat la Internet (telefon, tabletă, laptop, desktop). Mai mult, aceasta poate fi folosită în paralel de utilizatori diferiți. Pentru posesorii de smartphone-uri cu sisteme de operare Android și iOS, Smart Bill a dezvoltat inclusiv aplicații native, care oferă o experiență intuitivă de utilizare.

Foarte importantă pentru orice utilizator este siguranța datelor. Noua versiune folosește un sistem de stocare în cloud care împiedică pierderea informațiilor cauzată de viruși, defecțiunile hardware, sau cele cauzate de neatenție sau de reinstalarea sistemului de operare.

Totodată, Smart Bill Gestiune Cloud rezolvă un alt inconvenient major al sistemelor clasice de contabilitate: timpul. Astfel, companiile pot economisi cel puțin 30 de minute, în cazul unei firme sau PFA cu un număr minim de 5 facturi, și până la câteva sute de ore, pentru firmele cu activitate mare.

În plus, sistemul de gestiune cloud se va putea integra cu magazinul online, cu programe de tip CRM sau cu orice alte platforme, automatizând astfel diverse procese legate de emiterea și livrarea de documente, de managementul stocurilor și al încasărilor. Pentru un câștig important de timp și o acuratețe mai mare a informațiilor generate, versiunea de gestiune cloud preia automat de pe Internet datele partenerilor (clienți, furnizori), cursul valutar și efectuează rapid toate calculele.

În ceea ce privește costurile, Smart Bill Gestiune Cloud va fi oferit sub forma unui abonament lunar. Pentru versiunea completă de contabilitate primară (Facturare și Gestiune), costul pornește de la 10 euro/lună/companie.