Expert IT — August 3, 2017 at 10:21 am

Cinci lucruri realizate de Amadeus pentru simplificarea călătoriilor de afaceri

by

AmadeusCei care călătoresc în interes de afaceri au adesea restricții de timp și alte obiective dificile, care limitează modul în care își pot organiza călătoriile. Acest lucru generează nevoia imperioasă de flexibilitate în gestionarea călătoriilor lor de afaceri. Soluțiile Amadeus permit organizațiilor variate, dar și companiilor de turism (TMC – Travel Management Companies) să se concentreze asupra afacerii lor, în timp ce managementul călătoriilor de afaceri este simplificat și automatizat.

În continuare, trecem în revistă cinci elemente prin care Amadeus se distinge în domeniul gestionării călătoriilor de afaceri.

  1. Avem în vedere experiența de călătorie, în ansamblul ei – abordarea noastră unică include cea mai largă gamă de mijloace folosite în călătoriile de-a lungul globului: zboruri, hoteluri, transport feroviar, închirieri autoturisme și multe altele. Soluțiile Amadeus asigură corporațiilor, TMC-urilor și resellerilor posibilități multiple de gestionare a călătoriilor de afaceri. Amadeus Altea Suite, un sistem de servicii pentru călători, ne permite să oferim o experiență de călătorie fără probleme, din momentul rezervării până la destinație.
  2. Conectarea călătorilor cu cele mai noi inovații mobile: capacitățile noastre mobile și inovația continuă mențin călătorii conectați în timpul călătoriilor. Organizațiile primesc o linie directă de comunicare și pot gestiona rezervările permanent. Instrumentele bazate pe web, cum ar fi Amadeus Mobile Messenger, un sistem de gestionare a incidentelor de călătorie, oferă informații în timp real călătorului și permit o experiență de călătorie de afaceri fără efort.
  3. Călătorul este mereu pe primul loc: Tehnologia noastră bazată pe cloud computing se asigură că experiența utilizatorilor este constantă, în toate punctele de contact și pe orice dispozitive, cu același conținut disponibil pe diverse platforme. Interacțiunile călătorilor cu sistemele sunt intuitive și simple, în timp ce gestionarea cheltuielilor este automatizată și fără stres. Utilizatorii pot iniția procesul de rezervare a călătoriilor sau de înregistrare a cheltuielilor și pot reveni asupra lor pentru a finaliza procesul.
  4. Construirea de soluții deschise și personalizabile: În loc să avem o abordare unică, tehnologia noastră este concepută pentru a satisface nevoile specifice ale călătorilor. Personalizăm atât soluțiile, cât și experiența utilizatorilor. Soluțiile Amadeus asigură personalizarea călătorilor, permițând în același timp alinierea la politica de călătorii a companiei. Ca jucător independent, care rulează o platformă deschisă, scalabilă, cu funcții avansate de colaborare, bazată pe o arhitectură flexibilă, Amadeus poate adapta soluțiile la nevoi specifice ale clienților.
  5. Promovarea profitabilității și a eficienței operaționale: Soluțiile noastre permit companiilor sau TMC-urilor să îmbunătățească eficiența sistemelor lor. Prin alegerea produsului potrivit dintre soluțiile noastre integrate, companiile pot asigura creșterea rentabilității sau prevenirea cheltuielilor inutile. Amadeus Cytric Travel & Expense ajută companiile să gestioneze cheltuielile și să reducă costurile directe și indirecte de călătorie. Valorificând puterea automatizării, încorporând instrumente de analiză predictivă sau tehnologie de plăți de ultimă oră, colaborăm cu companiile de turism pentru a ne asigura că acestea își desfășoară activitatea cât mai bine.