Securitate — October 5, 2017 at 5:23 am

RSA unifică protecția împotriva fraudei și controlul centralizat pentru combaterea riscurilor pe canalele digitale

by

RSARSA, parte a Dell Technologies, prin partenerul său in Romania, SolvIT Networks, anunță în cadrul celei mai recente lansări RSA Fraud & Risk Intelligence Suite, existența unei platforme centralizate care este creată pentru a îmbunătăți detectarea și investigarea fraudelor în mediile digitale. Noua platformă este concepută pentru a permite organizațiilor să utilizeze cunoștințe suplimentare din surse interne și externe, precum și alte instrumente antifraudă, pentru a-și proteja clienții mai bine de infracțiunile cibernetice.

“RSA Fraud & Risk Intelligence Suite ajută la detectarea și prevenirea fraudei în timp real, protejând astfel activele, clienții și valoarea de brand. Suita ajută la reducerea în mod semnificativ a fraudei pe canale online, e-commerce și mobil, precum și pierderile legate de fraudă”, a spus Mihai Scemtovici, General Manager, SolvIT Networks.

“Fraudatorii sunt oportuniști; ei nu sunt pretențioși în ceea ce privește canalele pe care le utilizează pentru a fura de la organizații și clienții acestora. Oricare dintre canalele în care o organizație are un control diminuat este locul unde veți găsi băieții răi, iar tehniciile lor de identificare a acestor slăbiciuni se îmbunătățesc, motiv pentru care pierderile din preluările de cont au crescut cu peste 60% față de anul trecut”, a declarat Al Pascual, Research Director and Head of Fraud & Security, Javelin Strategy & Research. “Organizațiile trebuie să implementeze controale inteligente pentru toate canalele lor. Asta înseamnă utilizarea inteligenței holistice și a soluțiilor proiectate pentru a funcționa eficient în cadrul fiecărui canal în care fac afaceri”.

Soluțiile RSA’s Business-Driven Security™ ajută clienții să cupleze într-un mod cuprinzător și rapid incidentele de securitate cu contextul de afaceri, pentru a răspunde în mod eficient și pentru a proteja ceea ce contează cel mai mult. Platforma RSA Fraud & Risk Intelligence este creată pentru a răspunde multor provocări cu care se confruntă organizațiile, pe măsură ce își transformă strategia digitală. Pe măsură ce consumatorii tranzacționează în moduri noi și pe canale noi, sunt necesare capacități mai bune pentru managementul securității și al fraudei, care nu alterează experiența utilizatorului.

Platforma ofera organizatiilor capacitatea de a contribui la echilibrarea securitatii si comoditatii, imbunatatind in acelasi timp detectarea si investigarea fraudelor. Beneficiile cheie sunt concepute astfel incat sa includa:

  • Managementul centralizat al fraudei: organizațiile pot obține o mai bună vizibilitate în cadrul sesiunilor web și mobile și pot permite o investigație mai rapidă a incidentelor de fraudă, prin utilizarea unor informații din partea altor instrumente antifraudă.
  • Detectarea sporită a fraudei: Organizațiile pot corela sursele de informații interne și externe în evaluarea riscurilor, cu scopul de a îmbunătăți detectarea fraudei, reducând în același timp întreruperile către consumatori, în timp ce tranzacționează.
  • Experiența îmbunătățită pentru utilizatorii canalului mobil: organizatiile pot optimiza modul in care isi asigura clientii pe canalul mobil si protejeaza tranzactiile mobile cu risc ridicat, cu o serie de optiuni de autentificare, inclusiv amprenta digitala sau biometria ochiului si semnarea tranzactiilor.

Îmbunătățirile extind vizibilitatea RSA Fraud & Risk Intelligence Suite asupra evenimentelor de fraudă din cadrul diferitelor canale, pornind de la mobil și web, pe măsură ce evaluează și planifică extinderea în alte canale. Utilizând informatți din alte instrumente antifraudă, RSA Fraud and Risk Intelligence Suite este concepută pentru a permite organizațiilor să profite de investițiile existente pentru a lua decizii mai bune în ceea ce privește riscurile și pentru a îmbunătăți modul în care răspund la atacuri de fraudă complexe.

“Organizațiile interacționează în mod direct cu clienții pe mai multe platforme de canale digitale, iar modul în care aceștia protejează clienții trebuie să se schimbe. Experiența clientului este esențială, însă consumatorii se așteaptă să se simtă în siguranță fie că efectuează o achiziție online, fie că transferă bani sau verifică dosarele medicale “, a declarat Shai Cohen, General Manager, RSA Fraud & Risk Intelligence Suite. “Deoarece amenințările de fraudă cresc atât ca frecvență, cât și ca impact, organizațiile au nevoie să-și îmbunătățească vizibilitatea și controlul asupra initiațivelor lor antifraudă. Îmbunătățirile RSA Fraud and Risk Intelligence Suite oferă cel mai cuprinzător nivel de management al fraudei din industrie. “