Studii — October 9, 2017 at 12:35 pm

TV în 2020

by
Foto_1Până în 2020, cererea pentru conținut video la cerere va crește semnificativ și va reprezenta jumătate din vizionările totale. 50% din toate vizionările de conținut TV și video vor fi făcute de pe un dispozitiv mobil (tabletă, smartphone sau laptop).

Smartphone-urile vor reprezenta un sfert din totalul vizionărilor de pe dispozitive mobile. În plus, realitatea virtuală va fi tot mai des utilizată, cu 1 din 3 consumatori urmând să devină utilizatori VR până în 2020. Realitatea virtuală are potențialul să aducă împreună oameni din toată lumea, oferind în același timp experiențe media mult mai personalizate, complementare și profunde.
Pe măsură ce așteptările consumatorilor pentru conținut video la cerere și mobil continuă să crească, industria TV și media va trebui să se concentreze pe livrarea de servicii cât mai personalizate, la cea mai bună calitate disponibilă.
Oamenii urmăresc 30 de ore de conținut video și TV pe săptămână, aici incluzând vizionarea activă de televiziune clasică, televiziune live și servicii de Internet la cerere, conținut descărcat sau înregistrat, cât și conținut DVD sau Blu-ray. Totuși, aproape 60% din consumatori preferă acum conținutul video la cerere, în detrimentul vizionării televiziunii clasice. Tot mai mulți utilizatori aleg să își folosească smartphone-urile pentru a urmări conținut video, de două ori mai mulți decât în 2012.
Adolescenții urmăresc cel mai mult conținut săptămânal, peste jumătate din utilizatorii din această categorie demografică preferă să își petreacă timpul urmărind conținut video la cerere, peste 2/3 din aceștia pe ecranul unui dispozitiv mobil.
Deși consumatorii au mai mult acces la servicii TV și video ca niciodată, în medie, timpul petrecut pentru căutarea de conținut a crescut la aproape o oră pe zi. Descoperirea de conținut este „foarte importantă” când se abonează la un nou serviciu.
Dacă interesul consumatorilor în tehnologia VR va crește, unele lucruri trebuie să se schimbe. Consumatorii care intenționează să cumpere dispozitive VR ar prefera să achiziționeze headset-urile la un preț mai scăzut sau să obțină un pachet integrat de la furnizorul lor deja existent de televiziune și video.
Consumatorii pun foarte mult accent  pe experiența de vizionare la calitate înaltă, dar și pe experiențe cât mai captivante. Aproape un sfert din respondenți spun că deja au acces la un ecran 4K UHD TV.
Sursa: Studiul Ericsson ConsumerLab