NEW TECHNOLOGY powered by FUJITSU — February 13, 2018 at 1:21 pm

O serie de factori critici pot defini o transformare digitală de succes

by

În ultimii cinci ani, o multitudine de tehnologii avansate, de la big data analytics și machine learning la realitatea augmentată și tehnologii biometrice,  s-au implementat în organizații, deschizând posibilități nemărginite. Dar o provocare majoră rămâne în continuare pentru liderii de tehnologii, cum pot decide dacă o anumită tehnologie va oferi efectiv beneficiile promise afacerii.

dev appsConform analiștilor, există o tendință de experimentare a tehnologiilor pentru a-și demonstra valoarea pentru creșterea afacerii, sau din contră, pentru a fi abandonate rapid dacă se demonstrează că sunt ineficiente. Astfel, s-a creat o cultură care acceptă și chiar încurajează eșecurile în procesele de transformare digitală. În contextul cheltuielilor din departamentele IT, prin încercarea rapidă a ideilor, recunoscând atunci când lucrurile nu funcționează și se merge mai departe, bugetul pentru inovare merge mai departe, riscurile sunt mai scăzute și se ajunge la succes mai repede.

O astfel de inovație agilă este evidentă la National Grid din Marea Britanie, unde managerul de inovare digitală a experimentat tehnologii care sporesc sănătatea și siguranța în mediul de lucru. Aici a fost utilizată tehnologia Microsoft Band, brățara de fitness și de urmărire a activității, pentru a monitoriza starea de sănătate a inginerilor din domeniu. Testul a fost unul care a demonstrat eficiența conceptului de lucru cu această tehnologie, deși la nici o lună de la implementare, Microsoft a renunțat la acest proiect. Ulterior, demonstrând eficiența conceptului, s-a trecut la utilizarea completă a tehnologiei asemănătoare Fitbit. Oferirea unei libertăți inovării este importantă. Doar pentru că rezultatul final vine diferit față de ceea ce a fost anticipat pentru prima dată, nu înseamnă că este o pierdere de timp.

Șeful departamentului digital al Auto Trader Group, consideră că un bun exemplu este modul în care mulți se concentrează încă pe abordarea unei singure demografii digitale: millenials. El a spus că mulți dezvoltatori nu au reușit să arate că cei mai mari utilizatori ai digitalului sunt de fapt „baby boomers”. Deci, produsele proiectate cu millenials trebuie schimbate.

Mergând pe aceeași gândire, alt expert spune că toate tehnologiile trebuie implementate ținând cont de experiența utilizatorilor. Experiența utilizatorilor este văzută ca o etapă critică în implementarea noilor tehnologii, iar asumarea unor riscuri de implementare, chiar dacă este recomandată, nu este indicată pentru ca afecteaza clienții sau utilizatorii unei afaceri.