NEWS — May 15, 2018 at 3:20 pm

Murielle Lorilloux, Vodafone: În anul fiscal încheiat, ne-am concentrat pe big data, extinderea ofertei de servicii adresate familiilor și digitalizare

by

Veniturile din servicii raportate pentru intreg anul fiscal 2017-2018 au ajuns la 723,6 milioane de euro, in crestere cu 2,5%, in termeni organici, fata de anul precedent.

Vodafone Romania a inregistrat, in total, 9,6 milioane de clienti la 31 martie 2018, ceea ce reprezinta o crestere cu 2,1% fata de anul anterior. Din numarul total de clienti, 8,9 milioane sunt utilizatori ai serviciilor mobile.

La 31 martie 2018, abonatii Vodafone Romania reprezentau 41% din baza de clienti mobili, iar utilizatorii serviciilor preplatite, 59%. Ponderea abonatilor in baza totala de clienti mobili a crescut cu 0,3 puncte procentuale fata de anul precedent.

Consumul de date mobile a crescut cu peste 80% in anul fiscal incheiat la 31 martie 2018, fata de anul precedent.

ARPU mobil al Vodafone Romania a fost de 6 euro in anul fiscal incheiat la 31 martie 2018, fata de 6,1 euro, nivel inregistrat in anul precedent.

murielle lorillouxMurielle Lorilloux, CEO Vodafone Romania, a declarat: „In anul fiscal incheiat, ne-am concentrat pe prioritatile noastre cheie – big data, extinderea ofertei de servicii adresate familiilor si digitalizarea. Clientii nostri au beneficiat de un portofoliu imbogatit de servicii, o experienta mai buna oferita in toate punctele de interactiune cu ei si de investitii continue in retea, care ne-au adus suprematia pe piata din punctul de vedere al vitezei si al calitatii. Lansarea Supernet 4,5G a reprezentat un moment de referinta pentru clientii nostri si pentru intreaga piata, numarul dispozitivelor compatibile cu tehnologia 4,5G crescand de la luna la luna dupa lansare. Saptamana trecuta am anuntat intentia de a achizitiona UPC Romania, tranzactie ce urmeaza a fi aprobata de autoritati si care va accelera strategia noastra de transformare a Vodafone Romania intr-un furnizor de servicii convergente de telecomunicatii. Compania creata in urma achizitiei va putea oferi clientilor posibilitatea de a alege dintr-un portofoliu mai variat de produse, servicii si oferte comerciale, iar noi vom putea face mai multe investitii prin care sa ne extindem infrastructura digitala din Romania”.