Pharma & Health — December 12, 2018 at 2:56 pm

Analiza predictivă bazată pe AI – viitorul suport decizional în afaceri

by

foto_HTSSÎn zorii celei de-a patra Revoluții Industriale (sau Industria 4.0, cum a fost ea denumită pentru prima dată la Expoziția de la Hanovra din 2011) datele constituie bunul cel mai de preț al unei companii, iar valorificarea lor se transformă, literalmente, în aur. 

Este unanim acceptat că în prezent, organizațiile dispun de un volum de date masiv, nemaiîntâlnit până acum, iar colectarea, analiza, sistematizarea și punerea lor în valoare reprezintă oportunitatea semnificativă pe care o poate folosi orice business pentru a câștiga teren în fața competitorilor.

Cum se pot transforma datele pe care le generează compania ta într-un asset de neignorat ne spune Ionuț Canavea, Data Scientist, High Tech Systems & Software (HTSS): „Am creat un produs care îi ajută  pe manageri în procesul decizional și îi face să conștientizeze valoarea informațiilor culese în timp. Acestea pot fi cumulate într-un BigData, sursa pentru soluțiile noastre care folosesc algoritmi de tip machine learning.”  

Avand o vastă experiență în dezvoltarea aplicațiilor de tip ERP pentru sectoarele medical, financiar, wholesale, încă de la începutul dezvoltării soluției software de AI, HTSS s-a concentrat pe un “Transfer model” – posibilitatea adaptării pe mai multe verticale și module. Ce înseamnă asta? De exemplu, modelele dezvoltate pentru găsirea sau regăsirea unui eveniment definit pe serii de timp: când va fi următoarea dată când clientul x va mai cumpăra produsul y, predicția clienților care devin inactivi sau depistarea unei anomalii în comportament – toate pot fi aplicate mai multor industrii: banking, pharma, retail, wholesale etc.  

„Practic, prin soluția de AI – DataKlass Predictive CRM, am identificat tipare de comportament, care ne ajută să aducem plusvaloare în organizație. Am descoperit  după implementarea acestor modele, fluxuri întregi de activitate care au fost îmbunătățite și regândite conform noilor realități: eficiența targetării clienților, extinderea canalelor de comunicare, crearea de campanii complet automate, o mai bună înțelegere a comportmentului clienților. HTSS este un partener constant, care și-a dovedit în timp expertiza și capacitatea de a livra.” –  a declarat Dl. Robert Popescu, CEO A&D Pharma.

Importanța acestui tip de analiză predictivă crește de la un an la altul tocmai pentru că știm că AI poate influența majoritatea modulelor dintr-un business: un jucător pe piața de distribuție, să spunem, își poate propune inițial predicția zonelor calde într-unul dintre depozite și se poate extinde spre toate depozitele și chiar spre alte zone adiacente, cum ar fi, spre exemplu, gestionarea flotei.

In cadrul aplicației de Predictive CRM au fost integrate atât dezvoltări empirice, bazate pe regresii liniare, arbori de decizie, cât și algoritmi avansați de Deep Learning, astfel încât, prin capacitatea de procesare în cloud Microsoft Azure, softul poate prelucra astăzi miliarde de înregistrări în câteva minute și să le ofere celor din management informații clare, nu doar date.

Dacă vrei să afli mai multe despre cum poți pune la treabă datele pe care le genereaza compania ta, cere chiar acum o întâlnire pentru un demo cu un specialist HTSS la office@htss.ro  și aceesează https://www.htss.ro/dataklaspredictivecrm