Internet/Telecom — March 14, 2019 at 10:10 am

Unul din trei consumatori europeni a avut ecranul telefonului spart

by

IAFU_d0oCompaniile din întreaga Europă cheltuiesc mai mult decât oricând pe telefoanele mobile pentru forța de muncă. Creșterea costurilor și scăderea productivității datorate faptului că telefoanele sunt prea fragile pentru mediul de lucru, reparațiile costisitoare și înlocuirile conduc la o cerere tot mai mare pentru dispozitivele rezistente, potrivit noilor cercetări lansate astăzi de Cat® phones

Un sondaj al cumpărătorilor de telefoane mobile efectuat în 497 de companii europene arată că 69% dintre telefoanele mobile sunt ușor deteriorate. 69% semnalează, de asemenea, cheltuieli mai mari ca oricând pentru telefoanele de companie. Mai mult de jumătate dintre respondenți spun că repararea și înlocuirea dispozitivelor stricate reprezintă o problemă tot mai mare pentru afacerea lor. 

Durabilitatea dispozitivelor mobile a devenit unul dintre principalele considerente pentru factorii de decizie IT și pentru cumpărătorii de telefoane din cadrul companiilor – pe același palier cu securitatea, conectivitatea și gestionarea dispozitivelor.

44% dintre companiile europene intenționează să-și înlocuiască flota de companie cu dispozitive robuste, în timp ce 8% din companii deja le-au înlocuit. Dispozitivele rigide fac parte din zonele de investiții pentru mobilitatea companiilor cu cel mai rapid ritm de creștere, iar 21% dintre factorii de decizie IT indică faptul că iau în considerare cheltuielile în acest domeniu în următoarele 12 luni.

Reparațiile și înlocuirile frecvente și costisitoare înseamnă cheltuieli mult mai mari pentru clienți pe întreaga durată de viață a dispozitivului decât prețul inițial de achiziție. În plus, așteptările de la un telefon mobil sunt ridicate și ciclurile de viață ale dispozitivelor se prelungesc. O treime dintre respondenții europeni la un studiu recent CCS privind achiziționarea de telefoane mobile au declarat că intenționează să își păstreze telefoanele mai mult timp.

În Europa de Vest, cercetarea CCS sugerează că, în medie, oamenii folosesc telefoanele timp de 40 de luni. Cu probabilitatea ca un dispozitiv să trebuiască să fie reparat la un moment dat, costul total al proprietății pe parcursul duratei vieții sale poate fi semnificativ.

Frauport (Aeroportul din Frankfurt) este un client care folosește telefoanele Cat din 2012, beneficiind de o fiabilitate robustă pe telefoane și costuri reduse de reparare: „După șapte ani, 83% dintr-un total de 1000 de bucăți sunt încă folosite zi de zi. Doar 4% au fost gestionate de Centrul nostru de Service și Reparații”.

Clienții telefoanelor mobile trăiesc și lucrează în medii dificile, care împing telefoanele la limite. Cu toate acestea, încrederea în telefoanele inteligente robuste de top din industrie include o garanție de vârf în ceea ce privește deteriorarea ecranului. În cazul în care un utilizator deteriorează accidental sau sparge ecranul de protecție Corning® Gorilla® pe un smartpone Cat aflat în perioada de garanție, Cat phones va repara sau înlocui ecranul gratuit.

Această încredere este susținută de testarea riguroasă a fiecărui produs înainte de lansare. De exemplu, modelul Cat S61 are un echipament militar (Mil-Spec 810G). Este rezistent la praf și impermeabil la adâncimi de până la 3 m timp de 1 oră (certificat IP68 și IP69K), iar ecranul său este protejat de o sticlă groasă tip Gorilla® Glass 5 și este înconjurat de o strat protector integrat în designul industrial. Este, de asemenea, construit pentru a supraviețui testului unic de căderi repetate al telefoanelor Cat de la 1,8 m înălțime pe o suprafață de oțel, de 30 de ori în orientări diferite.