COMUNICATE — August 7, 2019 at 8:00 am

CBRE GWS, antreprenor general pentru cel mai mare centru de asistență Uber

by

Uber_Centru de asistenta pentru parteneri (3) Divizia CBRE Global Workplace Solutions (GWS), parte a CBRE, liderul global al pieței de consultanță imobiliară, a acționat ca antreprenor general pentru cel mai important centru de suport pentru șoferi parteneri și curieri din Europa Centrală și de Est  inaugurat de compania de ride – sharing Uber în nordul Capitalei.

Noul centru de asistență pentru partenerii Uber din București este amplasat în parcul de birouri Conect Business Park, din zona Pipera și ocupă o suprafață de aproximativ 320 de metri pătrați, devenind un spațiu flagship, cu o capacitate maximă de a deservi până la 2.500 de șoferi și curieri săptămânal. În calitate de antreprenor general, CBRE GWS a furnizat servicii complete Design & Build, asigurând un proiect la cheie în termen record de doar o lună, de la planificarea spațiului și până la amenajarea sa în cele mai mici detalii.

 „Ne onorează încrederea acordată de Uber, care ne-a încredințat adaptarea conceptului și designul pentru acest birou reprezentativ, precum și implementarea sa. Cu atât mai mult cu cât se mulează perfect pe domeniul de activitate al CBRE Global Workplace Solutions, prin care asigurăm proiecte integrate la cheie din postura de contractor general. Parteneriatul pentru centrul de suport din București reprezintă o premieră în Europa, din perspectiva colaborării Uber – CBRE, fiind primul proiect de acest tip realizat în parteneriat de către companiile noastre”, a declarat Ionuț Sebastian Vasiu, Head of Principal Contracting Department în cadrul CBRE GWS România.

Centrul de suport pentru parteneri a fost dezvoltat conform  standardelor internaționale Uber în materie de branding și design. Acesta include o zonă amplă de recepție de tip open-space, unde partenerii Uber și Uber Eats se pot informa sau pot primi sprijin pentru rezolvarea diverselor probleme legate de aplicație. În acest perimetru sunt dispuse birourile pentru consultanță ale experților Uber, precum și o zonă de așteptare a șoferilor și curierilor. Adiacent există alte funcțiuni complementare, cum ar fi: sală de training, unde vor fi organizate diferite evenimente sau cursuri, precum și o zonă în care angajații Uber pot lua masa sau se pot relaxa.

“Am găsit în CBRE un partener de încredere, care ne-a ajutat să finalizăm într-un timp foarte scurt un proiect important pentru noi: cel mai mare centru de asistență pentru șoferi și curieri din Europa Centrală și de Est. A fost un proiect complex, întrucât la Uber avem standarde globale stricte în ceea ce privește designul și brandingul acestor spații. Echipa CBRE a lucrat contra-cronometru pentru a le implementa în cele mai fine detalii”, a spus Andreea Ticărău, Head of Customer Support pentru Europa Centrală și de Est, Uber.

Viziunea CBRE GWS este să ofere mai mult decât proiecte cu o estetică aparte și spații de muncă moderne, ci și de a creea în plus o experiență de lucru în sine pentru utilizatori, focusându-se pe nevoile personalizate și specifice ale utilizatorilor. În acest fel, este  influențată direct și activ conturarea unei culturi organizaționale sănătoase și durabile, prin dezvoltarea unor spații cât mai funcționale, inovative și ecologice – prietenoase cu oamenii și natura în aceeași măsură.
Serviciul Design & Build implică acoperirea tuturor proceselor și a activităților de planificare și execuție din cadrul unui proiect de construcții, de la tema de proiect și până la punerea în funcțiune, rezultând la final un proiect Turn-Key (la cheie). În cazul Uber, au fost integrate inclusiv conceptul și furnizarea de mobilier, precum și unele elemente de grafică și print și chiar amenajări florale de birou.

CBRE a implementat serviciul Design & Build pentru prima dată în România în anul 2018, în  propriul birou, în care a integrat cele mai noi tendințe de Design & Build, îmbinând tehnologia cu principiile de wellness și flexibilitate, precum aplicația care măsoară gradul de utilizare a diferitelor tipuri de spații de lucru sau instrumentul de simulare a spațiilor care permite tururi virtuale de tip 2D și 3D. Prin acest tip de serviciu integrat, clienții pot beneficia de soluții personalizate, predate la cheie, în care toate responsabilitățile vizavi de predarea spațiului sunt asumate de prestator.

 „Atenția acordată spațiului în care angajații sau partenerii își desfășoară activitatea este, de fapt, o dovadă a atenției acordate clienților. Pentru companiile în care biroul este asemeni unui stup, având un centru de suport sau o zonă dedicată evenimentelor, spațiul capătă un rol de reîncărcare a bateriilor și totodată oferă posibilitatea de a cunoaște mai bine membrii echipei sau ceilalți parteneri, consolidând astfel comunitatea”, a explicat Tudor Ionescu, Senior Workplace Adviser, CBRE România.