Analiza — October 10, 2019 at 4:54 pm

Cum să alegeți partenerii potriviți pentru a accelera adevărata transformare digitală

by

Eforturile de transformare digitală sunt deseori exprimate și subdivizate. Multe „transformări” nu reușesc să îndeplinească așteptările doar pentru că nu sunt cu adevărat schimbări efective. Modernizarea experiențelor digitale și crearea de noi aplicații mobile oferă un nivel de diferențiere de scurtă durată. La viteza afacerilor digitale, concurenții se adaptează rapid sau depășesc eforturile companiilor.

Digitalization, Digital Transformation ConceptMulți lideri digitali și furnizori etichetează cu entuziasm orice proiect de digitalizare ca transformare digitală, dar în realitate digitalizăm afaceri de peste 30 de ani. Simpla modernizare a tehnologiei, crearea de noi experiențe digitale sau mutarea aplicațiilor vechi în cloud nu sunt transformări digitale ale afacerilor. Oportunitatea și provocarea pentru transformarea întreprinderilor constă în înțelegerea a ceea ce trebuie să transforme cu adevărat afacerea.

Întreprinderile sunt organizate în jurul silozurilor de produse de secole. Pe măsură ce produsele captează atenția pe piețe, echipele de afaceri formate pentru a evolua aceste produse cresc în cadrul organizației. Fiecare siloz devine foarte bun la proiectarea și livrarea produsului. Și aceste silozuri ajung foarte rapid la concurența internă pentru resursele limitate din finanțe, resurse umane, IT și marketing.

Oportunitatea de transformare digitală este de a muta afacerea de la centrul de produs pentru a deveni o afacere tehnologică construită în jurul furnizării rezultatelor clienților. Această transformare impune companiei să devină confortabilă cu modelele de livrare continuă asociate serviciilor tehnologice. Această transformare necesită o cultură inovatoare și capacitatea de a învăța din feedback-ul clienților. Și cel mai important, necesită o structură de business unit concepută pentru a oferi continuu rezultate îmbunătățite clienților utilizând tehnologia.

O astfel de transformare fundamentală nu poate fi finalizată peste noapte și nu se poate face într-o abordare de tip big-bang. Pentru ca transformarea digitală a afacerii să funcționeze necesită sute de schimbări incrementale pragmatice pentru a duce organizația către direcția de a deveni o afacere digitală: o afacere care folosește tehnologia pentru a oferi rezultate mai bune pentru clienți.

Pentru a vă configura compania pe calea cea bună, trebuie să aveți o strategie, dar nu o strategie digitală. Este nevoie de o strategie de transformare a afacerii. Aceasta este o strategie pentru a modela afacerea ca o afacere digitală, una concentrată pe utilizarea tehnologiei pentru a oferi continuu rezultatele clienților în moduri noi de a deveni o afacere de livrare a rezultatelor.

Executarea împotriva acestei strategii este o provocare durează, și timpul este limitat. Afacerea trebuie să se accelereze, nu să încetinească. Pentru a vă ajuta în călătorie, va trebui să construiți un ecosistem de parteneri. Alegeți partenerii tehnologici cu cele mai bune active și capabilități pentru a vă ajuta să remodelați afacerea și tehnologia.

Ori de câte ori reprezentanții unui furnizor susțin că sunt experți în transformarea digitală, aceștia trebuie puși să definească transformarea digitală. Ascultând modul în care un vânzător descrie interpretarea acestui termen îmi spune foarte mult despre cât de bine înțeleg oamenii săi această provocare.

Industria de consultanță se transformă dintr-un model de afaceri care vinde ore de muncă în serviciul clienților într-o afacere de tehnologie hibridă care oferă și servicii. Furnizorii de servicii se transformă încet pentru a se transforma afaceri cu rezultate ale clienților. Pentru a reuși, trebuie să aducă propria lor tehnologie unică clienților.

Furnizorii de servicii ajută clienții să aplice tehnologia. Mulți ajută clienții prin scrierea de coduri și sisteme de construcții. Iar furnizorii de top caută modalități de a reutiliza IP-ul pe care îl creează pentru a-l aplica la mai mulți clienți. Drept urmare, există sute de noi softuri și active de date pe piață în fiecare an, unele mai solide decât altele.

Activele lansate deja furnizează o gamă largă de servicii activate de tehnologie. Serviciile de date reduc timpul necesar pentru înțelegerea și optimizarea modelelor de prețuri. Platformele de învățare reduc timpul de recalificare a forței de muncă cu noi abilități digitale. Platformele cu cod minimizat reduc timpul necesar dezvoltării de noi aplicații. Există atât de multe dintre aceste noi elemente tehnologice, încât este deja greu să le urmărim și să le clasificăm.

Vestea bună pentru companii, în calitate de lideri digitali, este că au acum capacitatea de a folosi această gamă largă de servicii tehnologice pentru a acționa ca un catalizator pentru propria transformare a afacerii.