NEW TECHNOLOGY powered by FUJITSU, Transport/Travel — December 12, 2019 at 11:42 am

Fujitsu a sprijinit DB Systel GmbH în implementarea unei strategii RPA

by

systel_tcm100-4236136Pentru a eficientiza anumite procese din Grupul DB AG, DB Systel GmbH a înființat un Centru de competențe pentru furnizarea de servicii RPA. Acestea sunt metode de automatizare a proceselor robotizate bazate pe decizii bazate pe reguli. Platforma se bazează pe o soluție RPA comună și este destinată să furnizeze servicii corespunzătoare pentru clienții interni DB.

„Obiectivul nostru a fost automatizarea proceselor de rutină care consumă mult timp și care se repetă frecvent și, astfel, să-i ușurăm pe angajații noștri”, își amintește Robert Kacer, RPA Owner de produse la DB Systel.

În acest scop, compania căuta un partener IT profesionist, cu experiență vastă și expertiză în mediul RPA. Aceasta trebuia încredințată revizuirii, validării și optimizării serviciilor RPA curente.

„Pentru noi a fost important ca furnizorul de servicii să furnizeze licențele necesare pentru software-ul RPA și să aibă o mulțime de expertize de consultanță în implementarea proiectelor RPA”, spune Robert.

Pentru a eficientiza procesul de selecție, DB Systel a lansat o licitație publică. DB a avut deja o relație de afaceri de lungă durată cu Fujitsu în acea perioadă, timp în care vânzătorul IT a furnizat, printre altele, tehnologie pentru centre de date și componente de infrastructură. De asemenea, Fujitsu a avut deja un schimb cu DB Systel privind cazurile de utilizare a noilor tehnologii digitale. Nu în ultimul rând datorită cooperării bune, Fujitsu a reușit să câștige oferta.

Analiza și revizuirea serviciilor RPA existente
La începutul proiectului, experții Fujitsu, în strânsă cooperare cu clientul, au analizat și evaluat mai întâi procesele existente în Centrul de competență RPA. Pe această bază, a fost elaborată o metodologie specială, formată din mai multe pachete de lucru: într-o primă etapă, echipa a determinat starea reală a platformei RPA, a revizuit sistematicile și a identificat punctele slabe ale proceselor. Ca parte a celui de-al doilea pachet de lucru, procesele de gestionare a serviciilor IT au fost supuse încercării și a fost definit potențialul de optimizare. S-a determinat ce procese pot fi automatizate în mod specific prin RPA și care sunt economiile potențiale rezultate din aceasta. Într-un pachet de lucru suplimentar, echipa a creat un concept sofisticat de raportare, cu ajutorul căruia fluxurile de lucru susținute de robot pot fi urmărite complet, coordonate cu activitățile colegilor umani și reunite la procese globale coerente. Acest lucru face ușor să se determine ce etape de automatizare au sens în sisteme și cum pot fi implementate cu un raport cost-beneficiu adecvat.

 

,,Revizuirea, validarea și optimizarea serviciilor RPA a fost ca un proces de gestionare a schimbărilor, prin care experții Fujitsu ne-au însoțit profesional cu servicii de consultanță bine fondate și competente” Robert Kacer, RPA Owner de produse la DB Systel.

 

Scutirea angajaților de sarcini obișnuite de rutină
Angajații Deutsche Bahn beneficiază în special de serviciile RPA optimizate. Sunt scutiță de sarcini de rutină obositoare pe care roboții virtuali le pot efectua acum rapid și în mod sigur. Aceste activități includ adesea comparația de timp necesară și transferul și transferul acestora între diferite sisteme. Un exemplu: listele Excel incomplete trebuie îmbogățite cu date despre clienți lipsă. Această informație se găsește de obicei în alte aplicații, cum ar fi sistemele CRM. Pentru a evita pauzele media, angajații trebuie să se conecteze la sisteme, să cerceteze manual, să compare și să completeze datele relevante. Acest proces provoacă eforturi și costuri enorme. Cu un serviciu RPA, această activitate poate fi automatizată și eficientizată. Angajatul în cauză poate folosi resursele eliberate pentru a se dedica sarcinilor mai solicitante. Această alinare vizibilă crește în cele din urmă motivația și performanța în muncă a personalului.

,,Fujitsu ne-a oferit un sprijin exemplar în proiect și a oferit un pachet general solid de licențe, servicii de dezvoltare și consultanță. Partenerul ne-a oferit o echipă internațională de consultanți și dezvoltatori profesioniști care au cooperat cu angajații noștri la egalitate. Acest lucru ne-a permis să combinăm expertiza noastră cu abilitățile Fujitsu și acum beneficiem de procese extrem de eficiente, controlate de robot ”, conchide Robert Kacer.

Beneficiile clienților

■ Mediu RPA optimizat și validat
■ Schimb de experiență cu experți internaționali RPA
■ Automatizarea controlată prin robot de procese standardizate
■ Scutirea angajaților de sarcini de rutină obositoare
■ Creșterea motivației și satisfacția personalului