Analiza, Transport/Travel — January 8, 2020 at 11:59 am

Tendințele de top care transformă călătoriile în 2020

by

Folosirea tehnologiei pentru a crea o experiență mai bună pentru călători este în centrul produselor de la Amadeus. Există un cerc virtuos, pe măsură ce tehnologia se îmbunătățește, ceea ce putem face cu ea se îmbunătățește, iar experiența de călătorie se îmbunătățește. Procesele eficientizate cu ajutorul tehnologiei sunt începând cu etapa de inspirație, parcurgând faza de căutare, de carte și de plată în timp ce călătorul este însoțit în timpul călătoriei în sine.

man-wearing-gray-blazer-838413Fiecare punct este o oportunitate pentru liderii tehnologici, cum ar fi Amadeus, pentru a ajuta la îmbunătățirea experienței, pentru a îmbunătăți fiecare interacțiune pentru călător, de la timpii de răspuns la rezultatele căutării la îmbarcare biometrică și check-out mobil. Astfel, sunt prezentate principalele tendințe de călătorie pentru anul 2020.

Utilizarea AI și Machine Learning pentru a comunica cu clienții
Companiile aeriene, hotelurile și agențiile de turism trebuie să fie disponibile 24/7 pe orice canal dorește să folosească clientul la momentul respectiv. Aplicațiile de mesagerie de la WhatsApp, Facebook și WeChat, printre altele, au apărut de aproape nicăieri și au acum miliarde de utilizatori pe tot globul.
La fel ca multe tehnologii noi, aplicațiile de mesagerie au pornit ca o modalitate prin care oamenii să poată interacționa între ei. Dar acum aceste aplicații oferă o modalitate pentru întreprinderi să comunice direct cu consumatorii. Facebook le-a spus investitorilor la începutul lui 2019 că „avem acum 10 miliarde de mesaje trimise între oameni și companii în fiecare lună”.
Din ce în ce mai mult, interacțiunile dintre consumatori și companii sunt automatizate, alimentate de un chatbot. Chatbot-urile din industria companiilor aeriene au început ca pagini de întrebări frecvente automatizate, un instrument care ar putea spori și mai mult eficiența echipelor de servicii pentru clienți, antrenând un chatbot pentru a identifica și răspunde la cele mai evidente întrebări. Drept urmare, un chatbot care poate răspunde la întrebări frecvente este acum entry-level. Multe firme de turism folosesc acum roboți pentru vânzare și vânzare combinată între companii.

Social media influențează modul de rezervare a călătoriilor
Fotografia de călătorie a apărut aproape în același timp cu arta fotografică. În cea mai recentă vânzare de specialitate, casa de licitații Sotheby a inclus o tipărită originală, realizată în 1840, prezentând Notre-Dame în Paris. Acest tipar a fost realizat la numai un an după ce a fost inventată fotografia. Astăzi, camerele telefoanelor inteligente înseamnă că oricine poate face și publica fotografii în timp ce este într-o călătorie. Fotografiați, faceți clic, încărcați, partajați, principiul este simplu. Platforme specifice de partajare a fotografiilor, precum Instagram și Pinterest, găzduiesc miliarde de imagini. „#Travel” a fost folosit de aproape jumătate de miliard de ori doar pe Instagram.
La fel ca în cazul chatbots-urilor, firmele de turism trebuie să se intereseze de aceste platforme, deoarece indică locul unde se află clienții lor. Instagram are aproximativ 500 de milioane de utilizatori activi zilnic, dintre care 80% urmează cel puțin o afacere.

Durabilitate și călătorii gândite eficient
Călătoria și aviația au de abordat o criză majoră de PR pentru consumatori în 2020, mai precis lupta cu percepția că industria este un factor dăunător în cadrul crizei climatice. Nimeni din industrie nu cunoaște responsabilitățile noastre față de planetă, dar călătorii nu numai că pun la îndoială răspunsul companiilor la criză, ci și factorul de sustenabilitate atunci când aleg cum și cu cine să călătorească. Raportul de călătorie durabil 2019 al Booking.com a constatat că 55% din eșantionul său global s-a preocupat mai mult de impactul asupra mediului al călătoriei.
În luna octombrie, banca elvețiană UBS a constatat că unul din cinci călători occidentali a admis să zboare mai puțin din cauza problemelor de mediu, în special, dar nu exclusiv. Și, precum sondajul booking.com, UBS a remarcat că interesul călătorilor pentru astfel de probleme s-a intensificat în ultimele luni. Industria trebuie să acorde atenție acestui lucru, deoarece călătorii urmăresc totul.

Inovare și metode alternative de plată
Călătoria este o achiziție cu bilete mari și costisitoare, iar consumatorii se așteaptă ca procesul de plată să fie perfect, rapid și sigur. Cu o selecție de carduri de credit sau de debit în portofelul fizic și aplicații, cum ar fi PayPal, care include portofelul nostru digital, călătorii se așteaptă să poată alege cum să plătească zborurile și hotelurile.
Cheltuielile la destinație sunt o altă chestiune, intrarea la muzee, tarife sau taxe de transport, tind să fie cumpărături mai mici, spontane. Dar, din nou, preferințele consumatorilor dictează modul în care firmele de turism operează la destinație, în special atunci când aceste destinații atrag un public internațional. Un motiv din spatele extinderii globale a Uber este faptul că aplicația servește ca portofel digital de facto pentru transport atunci când utilizatorii sunt plecați de acasă. Convenabilitatea reglementează ziua.
Majoritatea lanțurilor hoteliere internaționale și-au dat seama că oaspeții chinezi care efectuează achiziții vor dori să folosească Alipay. Cu toate acestea, există mai mult de 300 de moduri diferite prin care călătorii pot plăti. Sectorul fintech – tehnologie financiară – ajută furnizorii oferind gateway-uri de plată și acces mai ușor la platformele pe care călătorii le utilizează.

Asistenți vocali transformă călătoriile în 2020
Ratele de precizie pentru recunoașterea vocală și procesarea limbajului natural sunt de peste 95% de câțiva ani. Astăzi, produsele de larg consum, cum ar fi Google Home, Amazon Alexa și HomeHub-ul Apple, plus cele oferite special pentru China, au făcut din vorbirea la computer un mod de viață pentru zeci de milioane de oameni.
Când acești oameni călătoresc, ei se așteaptă la aceeași eficiență. Amazon a dezvoltat Alexa pentru ospitalitate, lanțuri mari de hoteluri și închirieri de vacanță. Acesta simplifică sarcinile pentru oaspeți, precum comandarea de room service, controlul temperaturii în cameră sau iluminarea, găsirea restaurantelor și a atracțiilor locale, apelarea și chiar verificarea unor servicii.
Sistemele deschise, API-urile și parteneriatele sunt marile tendințe tehnologice care permit ca recunoașterea vocală să devină operațională în hoteluri, îmbunătățind experiența oaspeților, dar, de asemenea, deschidând șansa pentru vânzare crescută, vânzare încrucișată și comercializare.

Un potențial mare pentru a conduce vânzările de vacanțe
Ideea unei super-aplicații pentru călătorii e discutată de ceva vreme. Considerăm că această idee va crește în următorii câțiva ani, datorită peisajulului open source/AP/ parteneriat, ce înseamnă că este posibilă integrarea tuturor fluxurilor într-o super-aplicație, iar clienții sunt atrași de idee.
Într-o oarecare măsură, super-aplicația există deja în APAC, unde întreprinderile de comerț electronic și mesagerie precum WeChat, Alipay și Meituan din China, Line în Japonia și PayTM în India au construit aplicații polivalente din care utilizatorii pot cumpăra și plăti pentru zboruri și hoteluri în același loc ca și cum ar comanda o masă.

VR va spori dramatic experiența de călătorie în 2020
Realitatea virtuală este o altă tendință care este probabil la stadiul de produs central în viitorul apropiat. Agenții de vânzare cu amănuntul offline au experimentat realitatea virtuală (VR) în magazine, folosindu-le ca vehicul promoțional pentru stațiuni și destinații. Navitaire a lucrat la VR tranzacțional, în care utilizatorii pot experimenta practic o destinație și își pot rezerva o călătorie după vizionarea direct prin VR.
În timp ce acesta rămâne un caz de utilizare de nișă pentru VR, apar și altele mai mature. Tehnologia VR de calitate a companiilor, software-ul și hardware-ul necesare, scad în preț, așa cum o fac majoritatea tehnologiei de consum de-a lungul timpului. Aceasta înseamnă că furnizorii de turism pot începe să se gândească la utilizarea VR la scară largă.
VR are potențialul de a revoluționa sistemul de divertisment în zbor, oferind pasagerilor o altă opțiune la bord. Companiile aeriene precum Iberia, Singapore Airlines și SunExpress au efectuat teste de succes, permițând pasagerilor să folosească căștile pentru a viziona filme 3D sau pentru a juca jocuri la 12.000 de metri.
Furnizorii de VR lucrează, de asemenea, la modalități de a include o componentă publicitară în setul cu cască, permițând companiilor aeriene să își promoveze propriile produse sau să deschidă acest canal către terți.