Compania de curierat Cargus, a înregistrat o creștere semnificativă a volumului de livrări în primele luni din 2025, pe fondul unei cereri puternice generate atât de sezonul de reduceri, cât și de evenimente precum Valentine’s Day și Dragobete.
Livrările din categoriile fashion, produse de înfrumusețare, accesorii IT, ciocolată și articole handmade au crescut cu 30% față de o perioadă obișnuită, potrivit datelor companiei. În această perioadă aglomerată, peste 2.200 de curieri Cargus au parcurs aproximativ 7 milioane de kilometri, menținând un timp mediu de livrare de maximum 24 de ore pentru peste 90% dintre coletele livrate.În paralel, livrările în rețeaua Cargus SHIP & GO, care oferă opțiuni flexibile de ridicare a coletelor în peste 2.000 de locații, au înregistrat o creștere de 25% față de aceeași perioadă a anului trecut, consolidând poziția Cargus ca partener de încredere în e-commerce.




























