Connections Consult, companie listată la BVB și un model de bune practici pe piața de transformare digitală din România, anunță lansarea noii sale identități corporative, reflectată prin viziunea #TechHumanityForward, și un nume nou: Connections.
Noua identitate a brandului marchează primii 20 de ani de activitate continuă în industria tech din România și a fost dezvoltată în colaborare cu echipa creativă New Moon, agenția digital full-service din cadrul ecosistemului de companii GRF+, respectiv cu suport Syzygy Communication, agenție specializată în Investors Relations & Corporate Communication.
Odată cu noua simbolistică de brand, compania își redesenează arhitectura de servicii, o reconfigurare strategică ce pune accent pe direcții cheie care răspund atât cerințelor actuale ale clienților, cât și tendințelor viitoare: AI & Machine Learning, Cybersecurity, Big Data Analysis & Infrastructură Cloud sau Transformare Digitală end-2-end.
Aceste servicii, integrate deja de experții Connections în proiecte din industrii critice, precum cercetarea, sectorul public sau mediul de afaceri, permit accelerarea dezvoltării de tehnologii cu impact semnificativ asupra comunităților, într-o perioadă economică în care digitalizarea și automatizarea vin să completeze oamenii și viața lor de zi cu zi. #TechHumanityForward întărește angajamentul echipei Connections de a crea soluții care contribuie activ la dezvoltarea societății și la evoluția digitală a mediului de afaceri.
„Rebrandingul Connections este o reafirmare a identității noastre și a direcției strategice pe care o urmăm azi, după 20 de ani de inovație continuă în România. Într-o lume tehnologică în perpetuă evoluție, ne dorim să fim percepuți ca un partener de încredere, cu expertiză dovedită în crearea de soluții inovatoare cu impact real în societate. Este o etapă menită să ne sprijine creșterea și să ne alinieze mai bine cu nevoile pieței din anii următori”, afirmă Anca Maria Călin, PR & Marketing Manager.
Un brand construit pe inovatie, responsabilitate și angajament față de oameni
Noua identitate Connections reflectă misiunea brandului de a inspira și sprijini oameni, parteneri și societăți, contribuind la un viitor mai conectat prin tehnologie.
„Listarea la bursă (2021) a reprezentat un angajament public de creștere transparentă și continuă, ca partener în proiecte majore de digitalizare în Romania. La 3 ani distanță, avem un portofoliu consistent și relevant, iar rebrandingul de astăzi aduce o nouă confirmare publică a drumului pe care îl parcurgem: ne dorim să accelerăm parcursul către un viitor în care tehnologia amplifică potențialul uman și evoluează odată cu acesta, inspirând fiecare comunitate să trăiască mai bine și mai autentic”, spune Bogdan Florea, fondator și co-CEO Connections.
Creștere susținută și grijă față de echipă
Un pilon important în viziunea de creștere Connections l-au reprezentat, de-a lungul timpului, oamenii – atât cei care lucrează la dezvoltarea de soluții tehnologice, cât și aceia care contribuie la povestea companiei, prin încrederea lor, ca investitori și clienți.
„Punem oamenii în centru pe durata întregului drum. Proiectele noastre sunt dezvoltate de către oameni talentați, care le construiesc astfel încât să crească puterea colectivă a comunităților care le utilizează. Tehnologia este în slujba oamenilor, nu invers, iar oamenii reprezintă o parte semnificativă din succesul nostru de durată”, explică Radu Marcu, co-CEO al companiei.
Tot ca o confirmare a modului în care se raportează la oameni, Connections are statutul de Companie Transparentă pe platforma Undelucram.ro, iar dintre valorile de bază ale echipei fac parte Inovația inspirată din oameni, Transparența si Învățarea continuă. Compania construiește valoare pentru partenerii săi prin produse și servicii care au ca piloni Anti-fragilitatea, Încrederea și Antreprenoriatul, acestea reprezentând „amprenta” Connections.
Noua identitate: o conexiune între tehnologie și impact social
„Connections pune inovația tehnologică în slujba oamenilor. Am fost astfel inspirați încă de la primele interacțiuni de modul în care compania își amplifică spiritul antreprenorial și de antifragilitatea cu care tratează fiecare provocare, totul prin prisma valorificării potențialului uman. Noua identitate așază povestea de brand într-un sistem perceptual care reflectă cu adevărat ceea ce face compania unică: dezvoltă rețele de echilibru între avansul tehnologic și impactul pozitiv asupra comunităților.
Sloganul „Tech Humanity Forward” a fost o alegere naturală: dezvoltarea tehnologiei de ultimă oră, pusă întotdeauna în slujba umanității, pentru a amplifica potențialul fiecăruia dintre noi. Procesul nostru de gândire a fost ghidat de dorința de a exprima această misiune în fiecare element vizual al identității, pentru a transmite că tehnologia nu este un imperativ absolut, ci un instrument pentru a crea un viitor mai bun pentru toți”, spune Andreea Gavrilă, Creative Partner și co-fondator New Moon, agenție cu competențe de top în zona de comunicare digitală, parte din grupul de comunicare GRF+ și partenerul pentru rebranding al Connections.
Începand de acum, Connections se va prezenta public cu forma simplificată a numelui: Connections, în timp ce denumirea legală Connections Consult va rămâne neschimbată în documentele oficiale. Simbolul bursier (CC) se păstrează, iar noul website al companiei poate fi accesat la adresa www.connections.tech