VTEX (NYSE: VTEX), platforma completă pentru comerțul digital destinată companiilor care scalează internațional, a câștigat medalii în toate cele 24 de categorii din edițiile Enterprise și Midmarket ale raportului Paradigm’s 2025 Combine.
Obținerea medaliilor în toate categoriile reprezintă doar o parte a rezultatului, VTEX stabilind un nou standard în comerțul B2B, cucerind 16 medalii de aur, cel mai mare număr din cadrul Paradigm B2B Combine din acest an. Acest lucru reflectă excelența în criteriile esențiale pentru companii, inclusiv o rară medalie de aur pentru Costul Total de Proprietate (TCO), atât în rapoartele Enterprise, cât și Midmarket.
Când alții doar vorbesc, VTEX livrează valoare
În timp ce alții se grăbesc să facă afirmații generale, VTEX conduce prin claritatea performanței măsurabile. În rapoartele Paradigm B2B Combine 2025, realizate de renumitul analist în comerț B2B Andy Hoar, VTEX a reușit să obțină în fiecare an cu 33% mai multe medalii evidențiind performanțe remarcabile în prioritățile liderilor B2B, precum controlul operațional, rapiditatea în generarea de valoare și capacitatea de execuție la scară enterprise.
Ediția Enterprise: Aur în 8 din 12 categorii (cea mai înaltă performanță a platformei) – Capacitatea de execuție • Servicii și suport pentru clienți • Cost total de proprietate • Viziune și strategie • Integrări • Operațiuni și infrastructură • Managementul promoțiilor • Marketplace • Managementul tranzacțiilor.
● Aur: Clienții au apreciat soluția integrată VTEX de ecommerce/OMS/Marketplace și costul total redus de proprietate.
● Argint: Vânzări și facilitarea canalelor de distribuție.
● Bronz: Managementul conținutului și datelor, căutare pe site, ecosistemul de parteneri.
Ediția Midmarket: Aur în 8 din 12 categorii (egalează performanța la nivel Enterprise).
● Aur: A depășit două platforme performante în aria lor de activitate prin capacitățile marketplace-ului.
● Argint: Vânzări și suport pentru canale.
● Bronz: Conținut, căutare pe site, ecosistem pentru parteneri.
Standardul de aur VTEX: motorul leadership-ului B2B pentru companii mari
● Stanley Black & Decker: Platforma B2B modulară VTEX și sistemul nativ de gestionare a comenzilor (OMS) le-au oferit celor de la Stanley Black & Decker instrumentele necesare pentru a susține comenzile bulk, a stabili prețurile în timp real și a vinde asistat în cadrul operațiunilor de pe teren. Cu o aplicație personalizată, cu arhitectură flexibilă (“headless”), construită pe VTEX, compania a eficientizat fluxurile de lucru și a redus erorile manuale, îmbunătățind productivitatea.
● bisco industries: 55% dintre companiile B2B vând pe marketplace-uri. Folosind motorul de marketplace integrat în VTEX, pregătit pentru B2B, bisco industries a lansat un marketplace cu 4 milioane de SKU-uri și 60.000 de atribute, dublând rata de conversie a catalogului și reducând costurile de dezvoltare, răspunzând astfel unei nevoi esențiale.
● United States Electrical Services, Inc. (USESI): Unificând sistemele manuale și înlocuind tehnologiile învechite, USESI a reușit să rezolve cu succes unul dintre principalele puncte sensibile semnalate de 81% dintre cumpărătorii B2B, care se confruntă cu sisteme depășite.
● Whirlpool: Implementarea soluției VTEX la Whirlpool a asigurat o integrare rapidă și respectarea strictă a acordurilor de nivel de servicii (SLA), permițând companiei să lanseze mai multe branduri și magazine online într-un timp record, înjumătățind numărul solicitărilor de suport după migrare și răspunzând așteptărilor ridicate de fiabilitate ale platformei exprimate de 84% dintre cumpărătorii B2B.
„Tehnologia nu mai reprezintă o barieră care să țină în loc companiile B2B. La VTEX, știm că succesul înseamnă mai mult decât simpla migrare fără întreruperi de pe sisteme învechite. Este vorba despre oferirea unor modele B2B scalabile, concepute să răspundă așteptărilor moderne ale cumpărătorilor, să asigure eficiență prin utilizarea fără suport direct și să susțină o infrastructură adaptabilă, care să crească odată cu afacerea. Susținuți de fiabilitatea platformei și de integrarea inteligenței artificiale acolo unde aduce cu adevărat valoare, clienții noștri enterprise din B2B ne consideră parteneri strategici, oferindu-le echipelor puterea de a valorifica noi oportunități cu încredere”, a declarat Dani Jurado, vicepreședinte executiv VTEX pentru America de Nord.
Producători globali, distribuitori și alte organizații enterprise B2B se bazează pe VTEX pentru a gestiona complexitatea în creștere pe multiple verticale. De aceea, VTEX este singurul furnizor recunoscut drept „Alegerea Clienților” în raportul Gartner Voice of the Customer Digital Commerce pentru doi ani consecutivi.
VTEX stabilește un nou standard pentru comerțul modern, oferind viteză sigură, claritate și execuție fără compromisuri sau complexitate pentru utilizatori. Pentru companiile B2B care se confruntă cu așteptări tot mai mari, acum este momentul să acționeze. VTEX este partenerul care alimentează noua eră a comerțului enterprise B2B. Pentru mai multe informații și pentru a citi gratuit raportul Paradigm B2B Combine, faceți click aici.