SAMEDAY România a obținut trofeul Gold la categoria „Best People Development Strategy” în cadrul Employer Branding Awards 2025, pentru proiectul WayMakers Squad – A Cultural Sameday Story. Distincția recunoaște eforturile companiei de a construi o cultură internă puternică și de a crea un cadru coerent de dezvoltare a oamenilor, prin conectarea echipelor și alinierea lor la obiective comune.
Implementată în parteneriat cu platforma Mirro, un produs dezvoltat de Zitec, inițiativa WayMakers Squad a vizat redefinirea modului în care echipele SAMEDAY colaborează, oferă feedback și își exprimă aprecierea reciprocă. Platforma Mirro, utilizată de companie din martie 2025, oferă un spațiu digital comun pentru managementul performanței, comunicare internă și apreciere între colegi.
„SAMEDAY este un business creat de oameni pentru oameni, care evoluează constant prin puterea tehnologiei și a datelor. Investim în dezvoltarea colegilor noștri și în proiecte care le cultivă inițiativa și spiritul antreprenorial — elemente esențiale pentru o creștere sustenabilă. Cultura companiei s-a conturat printr-un proces autentic de co-creare, alături de colegii noștri. Am construit împreună un nucleu solid, capabil să transforme intențiile bune în comportamente sănătoase și să creeze contexte reale de creștere și colaborare în echipe. Prin Mirro, am reușit să transformăm valorile în comportamente vizibile și să conectăm echipele într-un spațiu digital în care recunoașterea, învățarea și colaborarea se întâmplă natural. Rezultatul se vede deja în angajamentul crescut și în modul în care colegii se raportează la obiectivele comune.”– Lucian Baltaru, CEO SAMEDAY
În cadrul proiectului WayMakers Squad, echipele SAMEDAY au fost implicate într-un proces de redefinire a culturii organizaționale, pornind de la valorile companiei și modul în care acestea se reflectă în activitatea zilnică.
„WayMakers nu este doar un proiect de cultură, ci o comunitate vie, formată din oameni care creează impact real în jurul lor. Este despre energia autentică a celor care fac ca lucrurile să se întâmple, despre apartenență, încredere și curajul de a inova împreună. În SAMEDAY, credem că oamenii nu vin doar pentru un job, ci vin să construiască sens, să lase o amprentă și să crească alături de ceilalți. WayMakers este cadrul care face asta posibil: o comunitate în care fiecare voce contează, fiecare reușită este recunoscută, iar feedbackul devine combustibil pentru evoluție. Mă bucur că această recunoaștere confirmă faptul că, atunci când investești în oameni, conexiuni și sens, creezi o cultură sustenabilă, capabilă să inspire și să transforme.” – Camelia Al Hasbani, Head of People & Culture, SAMEDAY România.
„Povestea SAMEDAY este dovada că atunci când cultura și tehnologia merg mână în mână, rezultatele sunt remarcabile. Ne bucurăm că Mirro susține o astfel de transformare, oferind un spațiu digital unde oamenii pot comunica autentic, își pot oferi reciproc apreciere și pot urmări progresul comun. Felicitări echipei SAMEDAY pentru viziunea și energia cu care au reușit să transforme cultura organizațională într-un avantaj competitiv!”, a declarat Simona Lăpușan, CEO Mirro.
Tot în cadrul ediției din acest an a Employer Branding Awards, un alt client enterprise Mirro a primit trofeul Gold la categoria „Best Use of Technology for Internal Communication”, pentru modul în care a utilizat platforma în transformarea comunicării interne într-o experiență autentică și colaborativă.