Evenimente, Servicii IT — November 18, 2021 at 2:16 pm

6 ani de la înființarea Centrului de servicii Veeam Software România

by

Veeam® Software România, lider în soluții de backup, recuperare și gestionare a datelor care oferă Modern Data Protection, aniversează în această lună 6 ani de la înființare. Cu o cifră de afaceri în creștere constantă de la an la an, compania își desfășoară în prezent activitatea cu o echipă de peste 700 de angajați, proveniți din 19 țări, care deservesc cea mai mare parte a regiunilor globului, de la EMEA la Asia-Pacific și cele două Americi.

Andrei Romanescu„Această varietate internațională oferă oportunități multiculturale și o cultură de cooperare unică și putem spune cu mândrie că diversitatea echipei noastre este ceea ce face din București un centru de succes. Echipa regională Veeam EMEA este unită de un set de valori care ne fac să fim foarte performanți: agilitatea, disciplina și determinarea. În timp ce fiecare angajat aduce un set unic de experiențe, capabilități și abilități, prin acceptarea diferențelor tuturor și valorificarea puterii lor, Veeam construiește o cultură veeamazing. O cultură a valorilor comune și un set de obiective strategice reprezintă o formulă câștigătoare pentru o echipă de succes,” a declarat Andrei Romanescu, Managing Director Veeam Software România.

Dezvoltarea companiei în cei 6 ani de la înființare este demonstrată și prin creșterea accelerată a ecosistemului de parteneri de business care folosesc în prezent soluțiile de protecție a datelor oferite de Veeam, precum și prin extinderea spațiului de birouri în care activează compania, de la 350 metri pătrați în primul an de activitate, la peste 9.000 metri pătrați în 2021, amplasați în două campusuri.

Mai mult, Veeam Software România este acum cel mai mare centru de servicii Veeam din Europa, și al treilea din lume. Diversificarea activităților îndeplinite de către echipa din România a crescut la rândul său, odată cu extinderea numărului de departamente, astfel încât, în prezent, portofoliul de servicii principale locale include vânzări, marketing, suport tehnic și financiar, alături de echipe suport precum resurse umane sau IT.

Extinderea companiei  va continua și în anii următori, prin creșterea echipelor din București și diversificarea activităților, în urma achiziției companiei Kasten, liderul de piață pentru Kubernetes Backup și Disaster Recovery. Astfel, pe plan local vor fi puse la dispoziție peste 100 de posturi noi în departamentele de vânzări și  suport tehnic.

„La nivelul EMEA, suntem lider de piață pe segmentul nostru de activitate. Vom continua să creștem numărul angajaților din Romania, precum și notorietatea brandului Veeam pe aceasta piață extrem de competitivă. Dorim să fim prezenți pe canale dedicate, cu mesaje specifice, adresate direct candidaților. Cele 10 premii pe care le-am câștigat în cei șase ani de activitate stau și ele  ca o dovadă a succesului Veeam în România, printre care se numără locul 1 la Premiile ABSL 2020, în categoria Business Leader în Customer Experience sau locul 2 la Romanian Business Ranking pentru companiile IT din București, pe baza performanțelor financiare și a practicilor de management”, a declarat Andrei Romanescu.

Aniversarea celor 6 ani a Veeam în Romania a coincis și cu sărbătorirea a 15 ani a companiei-mamă, Veeam Software, care înregistrează pentru al 15-lea trimestru consecutiv o creștere de două cifre a vânzărilor. Cu cea mai rapidă creștere a veniturilor pe an (25,3%) în cel mai recent index IDC Semi-Annual Software Tracker for Data Replication & Protection 1H’21, creșterea Veeam este alimentată de peste 20 de lansări de produse noi și actualizări majore în acest an. Compania se pregătește pentru încă două lansări în 2021, Veeam Backup pentru Office 365 și Veeam Disaster Recovery Orchestrator v6, care vor fi disponibile și în România.

Pentru mai multe informații, vă rugăm vizitați www.veeam.com.